Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Dum fråga är helt oteknisk, men måste man ha surf på mobilen för att kunna installera denna app

Är det någon som har kunnat föra över mer än 2000 till någon annans konto

Har ingen appstore i min mobil däremot har jag något som heter market men där finns den inte
heller.

androids heter playbutik i telefonen.kallas även googleplay om man söker på nätet.sen fanns market men nu heter den samsung apps i telefonen.
den finns på playbutik men inte market hittar den inte heller där.

Bästa sättet att få ut stålar är att köpa på ur och penn och sedan lämna tillbaka

Hjultomten. Hur lång tid tog det innan du fick in pengarna på kortet från ur och penn?

finns många som har samma problem om man googlar tycker jag, det är för mycket negativa kommentarer.allt från värdelös kundtjänst,papper.koder som inte fungerar i butik,köp som inte går igenom.m.m.
men postgång tar max 3 dagar vanlig post.så imorgon borde du ha det.

Jag har installerat min app torsdag. Måntag fick jag mitt brev för aktivera min app. Idag har jag köpt en klockan för 1495 kr hos Ur och penn. Imorgon kl 10:00 lämna jag klockan tillbaka och får 1495 kr i handen :) !! Och nu fråga jag : Vad ska inte funka ?? !!

Willys har visst haft problem med den där qr-koden man scannar och kopplingen till kassan, men det är fixat nu vad jag vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp