Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

måste man ha ett reg mobilnummer för att slippa kod hem i brevlådan

Ingen annan som har problem med Seqr?

Är det ingen annan här som fått upp den texten när ni scannar vid köp .. Att.. Du har tyvärr inte befogenhet att utföra åtgärden...

Någon här som fått upp den texten??

Är det verkligen ingen annan här som fått upp den texten när ni försöker handla eller försöker lägga till ett mottagarkonto... då får jag upp texten:

" Du har tyvärr inte befogenhet att utföra åtgärden "

Ingen annan?

När man laddar ner appen tas det kreditupplysning direkt då eller väljar man i appen sen om vill ha en kredit?

seqr

Hur gör man för att ladda seqr till sin mobil, jag hade försökt men min telefon men fick till svar har inte den enheten.

Hur gör man för att ladda seqr till sin mobil, jag hade försökt men min telefon men fick till svar har inte den enheten.

Jag säger samma sak förstår inte hur jag ska göra att få appen till telefonen. Ska man man ha någon sladd mellan dator och mobil eller hur får man datorn att ladda appen till mobilen.
Har en smartphone och enligt " enheter som stöds" så ska der fungera med min mobil. Skulle verkligen uppskatta om någon kunde förklara steg för steg hur jag gör känner mig jättedum som inte fattar.

gå till appstore i mobilen o ladda ner där

Har du en android telefon? Heter playbutik såg jag i min, du loggar in med googlekonto. Sen sökte jag på seqr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp