Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Går det fortfarande bara att föra över 2000kr i månade till någons konto? Då är det ju värdelöst med 20000kr krediten. Vafan har dom så för?

Och JA det blir upplysning vid varje höjning!

Grundtanken med seqr är att handla för krediten inte ta ut kontanter. Är därför fortfarande bara 2000 kr / mån du kan överföra. Tas en UC varje gång du ansöker om höjning.

Dum fråga kanske men går det att handla upp hela krediten? eller är det en gräns på 2000 kr som i kontantöverföring?

Går att handla för hela krediten vad jag vet.

Ok, bra att veta... ska skaffa seqr så fort jag fått den nya mobilen.

Är det någon som vet vad som händer om krediten sägs upp hos paybybill? Får man en anmärkning?

Är det fortfarande ingen som vet vad som händer med Collector och paybybill krediten när den sägs upp?

Anmärkning på något sätt?

Får upp felmeddandendet " teknikskt fel" när jag försöker föra över pengar med collector via seqr appen ? Nån som får upp liknande eller funkar det för er ?

om man förde över pengar med seqr den 1Juli. Kan jag göra nästa överföring den 31Juli (30dgr) eller blir det först den 1 augusti?

1 augusti kan du föra över igen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp