Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips & råd, 2,4 (Kreddy) chans till lån

Hej jag har 21 ff och 11,7 % i uc. Vågar jag ansöka igen ? Sökte för 3 v sen med 30 ff och 12 i ut fick inga erbjudande

Men jag behöver verkligen låna nu nu nu. Tänker att jag hade 30 ff då och 21 nu

Hej allesammans !
Nu börjar det närma sig för ett otroligt viktigt samlingslån. Jag har just nu 2,4 (Kreddy) med en hisnande blancoskuld på 1,2 Msek. Inga kreditkort. Med den nya inkomsten ligger jag på 950.000 och 52.000 i underskott. Hade 700.000 och 22.000 i underskott förra inkomståret.

Jag har tänkt mig att söka efter den 31/7 då 2 FF försvinner och har då 6 kvar.

Jag och sambon har ca 250.000 utanför uc och privatskuld på ca 90.000. Målet är att samla allt detta i ett stort lån på 350.000. Sambon kan tyvärr inte vara medsökande då hens betyg är åt skogen.

Nu till mina frågor, finns det någon möjlighet att få detta lån utan lösenkrav? Vad är bäst att skriva vid ansökan? Kan man samla tex Ferratum, betalkoll, fairlo , meddelanden, tando osv med lösenkrav?

Ska även sägas att jag redan har Collector ,remember, Forex ,Wasa kredit.
Är riktigt orolig då mycket faller om jag inte får detta lån.

Vad tror ni om mina chanser till detta lån?
mvh
Någon som har nån tanke?

Tror ni mitt betyg går ner mycket när 2 ff försvinner 31/7 , då har jag 6 FF. Behöver egentligen söka nu men kan förmodligen hålla ut till augusti. Kommer mitt betyg sjunka mycket tror ni eller ska man försöka söka nu?

Tror inte det kommer göra så jätte mycket för betyget om jag ska vara ärlig.
Visst kommer de gå ner men tror inte de spelar så stor roll i låneansökan.

Om det är ganska akut hade jag testat nu.
Via Lendo.

Tror dock din enda chans är att söka samlingslån och hoppas på att de inte begär lösenkrav.
Alt fylla i samlingslån på en större del utav beloppet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp