- Meddelanden
- 2 067
- Mottagna reaktioner
- 2 305
- Poäng
- 1 497
Ja, men de verkar ha flera som är lätta i sitt system.Klaralån är förmedlare va?
Ja, men de verkar ha flera som är lätta i sitt system.Klaralån är förmedlare va?
Om han har något av värde att lämna in så tar inte pantbanker någon kontroll/upplysning. Är det bara kort tid så kanske lämna in eventuell bil tillfälligt och skaffa lokaltrafik kort någon vecka, eller om det råkas finnas ex guld eller dyrare klocka.Letar också åt min arbetskollega, jag är hans handledare på jobbet.
Han vill låna 40-50.000 i typ tio dagar oberoende utav ränta man inte hittat något än.
Han fallerar på att han har inkomst hos oss sedan hans anställning i januari 24 men i alla register är ju hans lön ifrån 2023 noll efter som att han jobbade i Köpenhamn då.
Så fast han har 44.000 i månaden nu finns det inget lån vi kan hitta åt honom.
Tror inkomst på 120.000 + är en förutsättning, i synnerhet om man har en anmärkning.
Jaså creditstar säger du men när man kollar deras recensioner så verkar de inte vara så bra... Rätta mig om jag har fel, jag ville testa idag men är lite osäkerEfter att ha själv hamnat i skiten så rekommenderar jag egentligen inte detta till nån. Men ferratum är relativt lätta. Credistar o saldo.