Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på nytt heltidsarbete/extraarbete

Hej!

Skulle gärna ta emot tips på arbeten där man har en hyfsad timlön och gärna långa pass/bra timmar. Något som man antingen inte behöver utbildning för eller som man kan skaffa relativt fort/vid sidan om. Bor i en av våra tre storstäder och är född 1989.

Tjänar cirka 40k innan skatt på mitt huvudsakliga arbete just nu och då jobbar jag så mycket övertid jag kan. Delar man lönen med antalet timmar så blir timlönen cirka 187 kronor, annars ligger den på strax över 150 kronor utan OB. Skulle behöva hitta något annat som jag kan ha vid sidan om, alternativt något helt nytt som betalar mer pengar. Har inget emot att arbeta 200-300 timmar i månaden, bara jag kan ta mig ur det här skuldhelvetet. Inser att allt över 37k i månaden innebär 20% extra skatt, men har tänkt och arbeta ändå.

Mvh

Inom vården behövs alltid folk! Kanske inte jättebra betalt men jobbar du natt blir det iaf några extrakronor :)

Arbetar redan extra inom vården. Förra månaden blev det totalt 280 timmar. Där 60 timmar var inom hemtjänst. Så jag kommer få 50.000 kronor denna månaden innan skatt.
Problemet är att timlönen som jag får, är ju inte ens undersköterska. Det positiva är att det är väldigt lätt att få timmar de dagar man inte har andra åtaganden.

Edit: timlönen inom vården är 120 kr. Mitt vanliga jobb ger nästan 160 kr i timmen i grundlön.

Arbetar redan extra inom vården. Förra månaden blev det totalt 280 timmar. Där 60 timmar var inom hemtjänst. Så jag kommer få 50.000 kronor denna månaden innan skatt.
Problemet är att timlönen som jag får, är ju inte ens undersköterska. Det positiva är att det är väldigt lätt att få timmar de dagar man inte har andra åtaganden.

Edit: timlönen inom vården är 120 kr. Mitt vanliga jobb ger nästan 160 kr i timmen i grundlön.

Därför man borde jobba extra natt när du jobbar inom vården, då får du ju alltid ob..:)

Knappast värt och arbeta natt för några kronor extra.

Inga andra som försöker jobba sig ur sin skuldsituation? Inbillar mig att det är något fel på många här på forumet likt mig själv :) men inbillar mig även att många samtidigt är väldigt smarta/driftiga och gör/gjort allt för att ta sig ur sin situation.

Inga andra som försöker jobba sig ur sin skuldsituation? Inbillar mig att det är något fel på många här på forumet likt mig själv :) men inbillar mig även att många samtidigt är väldigt smarta/driftiga och gör/gjort allt för att ta sig ur sin situation.

Jag bytte jobb och flyttade 30 mil för att öka lönen med ca 25%...

Inte hållbart för mig att jobba natt. Kommer inte gå att jobba så mycket jag vill och förstör så mycket annat för 20 kr? 30 kr? 40 kr extra i timmen. Däremot jobb som ger övertid % eller långa pass på säg 10-12 timmar med bra timlön är intressant.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp