Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på extrajobb

Hej,

Skulle behöva ta ett extrajobb för att få in mer pengar. Har ett uppdrag som ger ca 4k per månad före skatt men tar väldigt mycket tid. Är också idrottsledare och det ger ca 2k per månad och tar också väldigt mycket tid. Sen har jag tid över ca 1 kväll i veckan + drygt halva helgen. Finns något extrajobb för så lite arbetstid? Eller borde jag kanske sluta med idrotten till att börja med för att frigöra två vardagkvällar till (och en helgförmiddag)? Finns tips på något man kan göra hemifrån som inte är att ringa och sälja saker?

Senast ändrad:
Inte intresserad av kroglivet om du har någon lokal krog? De söker alltid folk och man behöver inte vara duktig i början. Annars något i nästan alla lokaler är tidningsbud men jobbiga tider samt existensminimum i lön

* inte lokaler, kommuner såklart :)

Helgjobb på lager?

Inte intresserad av kroglivet om du har någon lokal krog? De söker alltid folk och man behöver inte vara duktig i början. Annars något i nästan alla lokaler är tidningsbud men jobbiga tider samt existensminimum i lön

Beror på vart man bor. I städerna är det högre krav på krogpersonal. Är servitris och vet hur hård konkurrens det kan vara:p

Beror på vart man bor. I städerna är det högre krav på krogpersonal. Är servitris och vet hur hård konkurrens det kan vara:p

Ah bor i Stockholm.. kanske tufft där? Jag har inget emot att testa på något sådant men har ingen erfarenhet alls.

Ah bor i Stockholm.. kanske tufft där? Jag har inget emot att testa på något sådant men har ingen erfarenhet alls.

Jag hade svårt att hitta jobb som servitris när jag bodde i Stockholm som och fick börja hos bemanningsföretag (Restaurangassistans) . Skulle säga att det är rätt så mycket konkurrens i Stockholm. Har du kontakter som jobbar inom restaurang så ökar din chans markant för att få extra jobb dock!

Personlig assistent! Jag jobbar varannan helg 24 timmar som det och får ut 6000 efter skatt. Sen är resturang bra också men det beror lite på vilken tid och dag man jobbar. Men där jag jobbar är bara OB 24 kronor mer i timmen typ. Så då är personlig assistent betydligt bättre lön för mindre jobb.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp