- Meddelanden
- 76
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 52
De finns regelbundet fina Elitebooks på Tradera för under 2k om man spenderar nån vecka med att titta dagligen.
500 kr låter ju bra!!! Vad är det för abonnemang som du måste binda dig på 2 år?Tack så mycket för alla tips!
Jag ska fundera lite. Jag länkar denna jag prata om som min anhörige kan hjälpa mig köpa för 500kr om jag tecknar abonnemang hos dem i 2år, ni mer kunniga, värt? Jag får somsagt slutbetala min comviqfaktura då för att byta, dvs det plus datan 1800kr totalt o byta till halebop eller telenor. https://www.elgiganten.se/product/d...si-modern-14-i3-138512-14-barbar-dator/797149
Telenor eller halebop!500 kr låter ju bra!!! Vad är det för abonnemang som du måste binda dig på 2 år?
Om du ska använda den till att bara studera och surfa lite så är den ok, speciellt om du bara ska betala 500kr.Telenor eller halebop!
Abonnemang ska man ju ha oavsett så ingen skillnad så..men sen beloppet går upp med en 100ing per mån för abonnemanget, värt ändå? O tänker om det värt just den datan, kan inget om datorer. Att den har bra cam,bra batteri o kommer hålla flera år o så, värt just den då?
Men vad gäller abonnemanget för? Vad ingår i abonnemanget?Telenor eller halebop!
Abonnemang ska man ju ha oavsett så ingen skillnad så..men sen beloppet går upp med en 100ing per mån för abonnemanget, värt ändå? O tänker om det värt just den datan, kan inget om datorer. Att den har bra cam,bra batteri o kommer hålla flera år o så, värt just den då?
Får mer minne, 30gb till skillnad från dem 16 jag har nu. Men saken med att binda abonnemanget för 2 år genom kedjan så "får" jag et belopp/presentkort att använda där. Genom o teckna abonnemanget då. Så i detta fall 4k i presentkort eller så vet inte exakt. Blir iaf att jag får betala bara 500kr då. Dem tjänar altså på att jag tecknar abonnemanget via dem kan man säga.Men vad gäller abonnemanget för? Vad ingår i abonnemanget?
Tack för info!!..ja är bara för tillfället för plugg ,men!,ska jag va bunden 2år i ett abonnemang för det så ska det vara en dator jag ändå kan ha i flera år framåt... är du kunnig i datorer? Kan du annars rekommera ett par st då runt 3tusen lappen? högst 4 tänker jag, helst lägre. Eller är detta isåfall det bästa jag kan få?Om du ska använda den till att bara studera och surfa lite så är den ok, speciellt om du bara ska betala 500kr.
Processor och ram är inte den bästa men funkar. Jag har liknande jobbdator, med samma processor men dubbel ram minne (16gb).
Ram är viktigt för att man ska kunna öppna många saker på samma gång.