Jag har mitt swish konto på lunar, sätter in pengar från mitt nordea konto dit med applepay, lunar använder jag typ till swisha mestadels ,men man kan betala sina räkningar via lunar med.Hur ser banker på när man swishar? Jag swishar en del till Lunar och Revolut, även rocker där jag har betalkort med cashback.
Ska man själv kanske öppna ett nytt bankkonto bara eller helt ny bank? Vill också få till en mindre rörigt bland transaktioner.
Vet inte hur man ska lösa det, måste fortsatt swisha till rocker för att betala våra utgifter och även betala av på en del smålån utanför UC.
Jag har Skandiabanken, kanske ta det som lönekonto? Betala dom vettiga fakturorna där och sedan använda typ Lunar för vissa betalningar.
Inser att detta blev rörigt, men jag vill också få en mer clean transaktionshistorik.
Har Skandiabanken också, kanske bör föra över alla pengar dit och lön.
Däremot kommer det bli en del swishande fram och tillbaka, men kanske swishar in mycket till Lunar för att betala en del räkningar därifrån.
Låter smart. Men då har du enbart Swish på Lunar? Går inte att ha det på båda banker?Jag har mitt swish konto på lunar, sätter in pengar från mitt nordea konto dit med applepay, lunar använder jag typ till swisha mestadels ,men man kan betala sina räkningar via lunar med.
allt annat betalar jag med nordea.
Ja precis har bara en swish❤️❤️Låter smart. Men då har du enbart Swish på Lunar? Går inte att ha det på båda banker?
Har en del autogiro som får nog stå kvar, men har 1-2 lån jag kan swisha och välja betala nån räkning till på Lunar. På ett vis blir det bara en större swish, istället för flera små.
Kanske är bäst så, skulle dock vara skönt att byta bank och börja om helt.