Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på att sänka räntan

Jag skickade meddelande från mina sidor. Sedan ringde de upp. Skickade till båda i fredags. Collector ringde igår och Remember idag.

Konstigt att inte jag fick. Kanske pga tillfällig plan

Skickade meddelande via mina sidor till Ica banken, resurs bank och santander.
Skrev att jag hade blivit erbjuden samlingslån och undrade då om de kunde säkna räntan något.

Ica banken sa nej och dessutom krävde underlag ifall jag ville lösa lånet med dryg, otrevlig ton.

Resurs banken ungefär samma svar.

Santander ville ha kontakt via telefon.
Sjukt att ingen vill sänka alls. :/
Är det någon idé att ringa santander? De kommer säkert kräva underlag misstänker jag.

Om chefen ringde och frågade om du vill gå ner i lön så hade du väl inte nappat? Det var länge sen bankerna var bra för oss. Man kunde ringa på semestern och så fixade bankmannen/kvinnan pengarna direkt och så skrev man papper när man kom hem. Nu skiter de fullständigt i kunderna. Det är bara att byta bank men det blir sällan bättre.

Om chefen ringde och frågade om du vill gå ner i lön så hade du väl inte nappat? Det var länge sen bankerna var bra för oss. Man kunde ringa på semestern och så fixade bankmannen/kvinnan pengarna direkt och så skrev man papper när man kom hem. Nu skiter de fullständigt i kunderna. Det är bara att byta bank men det blir sällan bättre.
Håller med, det är hårda tider nu.

Om chefen ringde och frågade om du vill gå ner i lön så hade du väl inte nappat? Det var länge sen bankerna var bra för oss. Man kunde ringa på semestern och så fixade bankmannen/kvinnan pengarna direkt och så skrev man papper när man kom hem. Nu skiter de fullständigt i kunderna. Det är bara att byta bank men det blir sällan bättre
beror ju på vem du är och vad du har för engagemang hos banken. Då vissa banker har "nivåer" på kunder och så får man hjälp därefter.

Fick hem brev från Nordax idag som sänkte räntan med 0,25 på mitt privatlån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp