Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på ”bra” lögn till nuvarande arbetsgivare för man ska på jobbintervju

Så enligt rubriken, flera förslag än det klassiska tandläkaren?

fattar inte hur nått ska kunna vara bättre än att säga ”Jag behöver vara ledig för att gå på en arbetsintervju till ett företag som visat intresse”

Kan ju bara bli + på följdfrågor.

annars så är det ju bara hitta på valfri lögn.

fattar inte hur nått ska kunna vara bättre än att säga ”Jag behöver vara ledig för att gå på en arbetsintervju till ett företag som visat intresse”

Kan ju bara bli + på följdfrågor.

annars så är det ju bara hitta på valfri lögn.
Finns ju anledningar till att man inte vill säga till jobbet att man ska på en jobbintervju..
Men att komma på en anledning för att gå finns ju 100 st så bara att välja vad som

Lite halvstelt kan jag tycka, speciellt när man inte vet om man får jobbet.
Ska sägas att jag bara varit några månader på nuvarande arbetsplats.

Tandläkare eller optiker, dock har jag varit hos bägge rätt nyligt.
Men en ”efterkontroll” kan man ju alltid göra :)

Fattar, har man en varit på arbetsplatsen en längre tid så kanske det inte är så bra.

Det kommer någon lukt från avloppet som inte känns rätt, har rörmokaren som ska komma och kolla på klockan X och skulle behöva vara hemma då.
ventilationsfirman kommer kl x, köksfläkten har slutat fungera och jag skulle behöva vara hemma då.

Eller andra hantverkare. Sotarn kommer, elektikern kommer, mattläggaren kommer etc och behöver vara hemma denna tid.

Det kommer någon lukt från avloppet som inte känns rätt, har rörmokaren som ska komma och kolla på klockan X och skulle behöva vara hemma då.
ventilationsfirman kommer kl x, köksfläkten har slutat fungera och jag skulle behöva vara hemma då.

Eller andra hantverkare. Sotarn kommer, elektikern kommer, mattläggaren kommer etc och behöver vara hemma denna tid.
Ja finns hur mkt som helst som är legilt

Ut på krogen me vännerna? Fast beror på syftet om du vill behålla jobbet tills nytt då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp