Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips och råd inför ansökan om lån (nytt försök)

Ring Collector imorrn, de kommer nog hjälpa dig.

De löste 500k samlingslån med typ 25 ff i april åt mig, kan rekommendera som snabb lösning men räntan kommer vara dålig. Med din inkomst borde du kunna lösa det hur som, nästa år söker du nytt på lendo/din vardagsbank! :)
Jag diskuterade med de men de vill ha en riskprognos på under 19 för att gå vidare med ansökan. Det gick ej bra för mig där tyvärr.

Det finns ingen idé att ta med UC förfrågningar. Det leder bara till avslag och längre tid tills du kan får samlingslån eftersom du då har färska UC föfrågningar.
Därmot om du väntar tills du har 0 förfrågningar så ska du ha goda möjligheter att få till ett samlingslån till skaplig ränta.

Så jag hade krigat på tills alla förfrågningar är borta så att du sätter upp för så bra framtid som möjligt istället.

Det finns ingen idé att ta med UC förfrågningar. Det leder bara till avslag och längre tid tills du kan får samlingslån eftersom du då har färska UC föfrågningar.
Därmot om du väntar tills du har 0 förfrågningar så ska du ha goda möjligheter att få till ett samlingslån till skaplig ränta.

Så jag hade krigat på tills alla förfrågningar är borta så att du sätter upp för så bra framtid som möjligt istället.
Håller med, då ser jag inte att det skulle vara några konstigheter.

Jag ska kämpa på och ha det tufft ett litet tag till för jag insåg precis att fram till december försvinner dem flesta Förfrågningarna och i april nästa år landar jag på 0 förfrågningar. Det bästa blir att hålla ut oavsett hur kämpigt det blir.

Jag ska kämpa på och ha det tufft ett litet tag till för jag insåg precis att fram till december försvinner dem flesta Förfrågningarna och i april nästa år landar jag på 0 förfrågningar. Det bästa blir att hålla ut oavsett hur kämpigt det blir.
Försök kontakta Norwegian Bank, i maj fick jag 100 000 med betyget 19,8 på UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp