Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips mottages, har inte något köputrymme med boku?!

Ja, nu var man tillbaka. Spelfri sen långt tillbaka nu. Dock utmätning och ungefär 300 tusen i skuld som kommit in till kronofogden. Och då är det bara 17 sms-lån som kommit in där.. och jag har verkligen på varenda bolag i Sverige. Alltså ALLT. Jag har jobbat nu 2 månader på resturang på helgerna. Inte många pass men så mycket så jag klarade mig. Tills min chef (storasyster) bestämde sig för att bli osams med mig! Så nu har jag missat en inkomst jag kunde haft denna månad extra. Men i lördags provjobbade jag som personlig assistent och det gick SUPERbra. Så förhoppningsvis fortsätter jag med det 4 dagar i månaden och får ut cirka 6000 mer i månaden. Men! Nu är problemet; jag står här med 0 kronor, det var löning i fredags. Men allt gick till skulder till kompisar, hyra på 6000. (Får ut 9800) och skyldig för mat till min syster från att jag bodde där en månad. Ville inte skjuta upp på de då vi inte är vänner idag. Då hörde lilla jag om boku, neteller och skrill. Det är verkligen last resort. Men jag behöver verkligen låna 2000 ungefär så jag klarar mig tills den 27:e då jag kan betala tillbaka. Problemet nu är att jag inte har ett abonnemang! Så jag beställde från vimla. Sen när allt var bekräftat stod det; utlands- och betalsamtal är bortkopplade. För att något inte gick igenom kreditgrejen dem gjorde. Men betyder de att jag inte har något köputrymme med boku? Det är ju inget betalsamtal. Eller betyder det bara att jag inte kan använda sirumobile (där det är betalsamtal)
SNÄLLA, vet någon så skriv. Jag har inget bättre förslag än att låna därifrån. Jag har inget av värde, jag har 2 paket nudlar och det är fan kaos.

Menar du 27:e november? En månad?

2.000 är inte såååå mycket, finns det absolut inget du kan sälja eller typ något smycke,ring,tavla att panta så länge??

Ja precis! Nej jag har ju inte de. Äger halvslitna söndertvättade kläder och jobbarkläder. Hade jag haft något av märke hade jag sålt de! Men tyvärr inte. Men jag beställde ett abonnemang igår, vimla. För 80 kronor i månaden i två månader tror jag det var. Och jag hoppas att det ska gå att använda boku. Verifierat mig på skrill nu.. alltså det är verkligen sista utvägen känner jag. Ingen som kan låna mig heller för alla har lite pengar denna månad!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp