Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips innan ett samlingslån

Jag funderar på att kontakta nordea också. Behöver samlingslån på 500 000kr. Har 800 000kr i lån. Månadsinkomst på 75 000kr och ca 900 000kr i pension som jag kan flytta till dem. Dåligt uc pga för många förfrågningar i år.

Har sparbanken.
Har haft samma bank sedan jag skaffa mitt kort så om inte de kan hjälpa mig att samla lån så undrar jag vem som kan hjälpa till.

Har sparbanken.
Har haft samma bank sedan jag skaffa mitt kort så om inte de kan hjälpa mig att samla lån så undrar jag vem som kan hjälpa till.
Är som när man byter jobb. Du får aldrig samma löneökning på jobbet du varit trogen 20 år.

Lycka till idag och berätta gärna hur det gick!

De skulle lyfta det med kreditgruppen och återkomma.
De tjatade om någon form av säkerhet eftersom det var högt belopp men jag förklarade att jag vill endast få hjälp med 3 lån av 4 som har de högsta räntan.
De förstod helt att jag ville få ner månadskostnaden men de såg att det var några påminnelser på ett lån hos banken tidigare..

Jag funderar på att kontakta nordea också. Behöver samlingslån på 500 000kr. Har 800 000kr i lån. Månadsinkomst på 75 000kr och ca 900 000kr i pension som jag kan flytta till dem. Dåligt uc pga för många förfrågningar i år.
De kommer förmodligen älska dig som kund.

Har sparbanken.
Det ena har inget med det andra att göra. Det handlar om de vill hjälpa, inte om de kan hjälpa.

De skulle lyfta det med kreditgruppen och återkomma.
De tjatade om någon form av säkerhet eftersom det var högt belopp men jag förklarade att jag vill endast få hjälp med 3 lån av 4 som har de högsta räntan.
De förstod helt att jag ville få ner månadskostnaden men de såg att det var några påminnelser på ett lån hos banken tidigare..
Det låter som att det finns hopp, om de tar det med kredit gruppen.

När hade du fått dessa påminnelser? Var det länge sedan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp