Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips inför samlingslån tänkte söka på 350k

Tack så mycket! Väldigt bra ränta, nu kanske det är ett ypperligt tillfälle att ringa befintliga långivare för att förhandla ner räntor?

Nu är ansökan gjord! Hittills marginalen hela beloppet till 5% även Coop hela beloppet till 6,75% ränta. Resten va väldigt höga räntor. Hur är Marginalen? Sköts det digitalt? Det står inget om Lösenkrav...

Grattis, ger mig hopp att du blev beviljad! Har haft Marginalen för några år sen och har för mig att det gick smidigt.

Så en update från dig? Hur gick det? Har du valt något?

Okej..snyggt jobbat. Så bra att du vågade söka. Jag ska snart söka. Försvinner 2 förfrågningar på fredag..har 1,4 uc nu..hoppas på ner till 0,9 helst.

Tror du/ni jag har nån chans när mina ff försvinner? Nu 10ff, 16 augusti 5 kvar, oktober 3 kvar

Uc risk just nu 5%

Inkomst
2018 529tkr
2019 459tkr

lön 39000
Behöver samla
Lån och krediter 670tkr

Tror du/ni jag har nån chans när mina ff försvinner? Nu 10ff, 16 augusti 5 kvar, oktober 3 kvar

Uc risk just nu 5%

Inkomst
2018 529tkr
2019 459tkr

lön 39000
Behöver samla
Lån och krediter 670tkr
Borde få nåt erbjudande..har du nån anmärkning?

Jag ansökte nyligen om 350.000 och fick ett bra erbjudande 5% men nu till min fråga, är det värt att söka igen när jag fått utbetalt pengarna för att pressa ner räntorna på mina andra krediter?
När ska man ansöka isåfall?

Jag ansökte nyligen om 350.000 och fick ett bra erbjudande 5% men nu till min fråga, är det värt att söka igen när jag fått utbetalt pengarna för att pressa ner räntorna på mina andra krediter?
När ska man ansöka isåfall?

Sök främst via en annan låneförmedlare skulle jag säga om det var nyligen. Om du använde Lendo, sök på Advisa t.ex.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp