Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips inför samlingslån tänkte söka på 350k

Underskott uppdateras ju så fort det blivit godkänt, dvs när det är din tur i pappershögen

det där stämmer inte, som jag skrev innan så har det inte uppdaterats än på ca 1 månad från det jag fick godkänt av skatteverket..

Eller jag kanske blandar ihop det helt med din nya årsinkomst?

Ringde skatteverket nu och dom sa att dom meddelar inte uc om att underskottet sänkts eller något efter en omprövning. Konstigt..

Ringde minuc nu och dom sa att nästa uppdatering är i augusti, 5 ggr per år.
Undrar hur dom där på minuc får reda på det nya underskottet från skatteverket om dom inte meddelar

Ringde skatteverket nu och dom sa att dom meddelar inte uc om att underskottet sänkts eller något efter en omprövning. Konstigt..

Ringde minuc nu och dom sa att nästa uppdatering är i augusti, 5 ggr per år.
Undrar hur dom där på minuc får reda på det nya underskottet från skatteverket om dom inte meddelar

UC hämtar uppgifter från skatteverket, inte att Skatteverket meddelar.

Kan dock tillägga att underskott inte verkar spela någon extrem roll vid ansökning av lån, fick 260,000 från SEB och 270,000 från BN med 121,000kr underskott förra veckan
Wow..ger mig lite hopp. Snart nere i mycket bra på uc..men är rädd att underskottet förstör. Har oxå 121k i underskott

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp