Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips inför samlingslån tänkte söka på 350k

Det registreras som en kredit, 180k utnyttjat av 180k beviljat är förödande för ditt betyg
Tackar,
Hur mycket är förödande?
Någon som vet om man får hela beloppet utbetalat eller om det ligger som en kredit där det går att ta ut efter behov så man inte behöver maxa krediten?

Grattis

Jag har precis sökt via Advisa 180k samla krediter och fått några erbjudanden, bla. Komplett 7,57%, Nordax 8,34%, Collector 8,6%. Då Komplett Bank har klart bäst ränta och inget lösenkrav lutar det åt dom men så har jag läst att Komplett är värdelöst för UC betyget. Stämmer det? Någon som har erfarenhet av samlingslån via Komplett Bank? Alla tips och råd är välkomna.

Vad du än gör välj inte komplett bank! Syns som en kredit vilket påverkar betyget hårt

Du hade ju ändå bra betyg också. Man kan inte dra andra slutsatser än att det blivit lite svårare att få låna.

Du hade ju ändå bra betyg också. Man kan inte dra andra slutsatser än att det blivit lite svårare att få låna.

Ja så är det nog, men jag är jättenöjd ändå att jag slipper alla smålån nu och framförallt komplettbanks kredit!! Ska bli kul att se hur betyget påverkas när jag betalar av hela summan. Dock så fick jag ju 1 ff nu men det är väl inte hela världen. Väntar på skatteverket ska godkänna mitt nya underskott också (från 55k till 13k) men kan ju ta lång tid tydligen så.

Nu fick jag ÄNTLIGEN omprövningsbeslutet från skatteverket i Kivra! Underskott ändrat!
Någon som vet nu när detta börjar synas på ucn?

Har fortfarande inte fått mitt lån utbetalt av Marginalen som jag tog och signerade i torsdag förmiddag förra veckan...stod inga kompletteringar.

bör jag vara orolig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp