Hur mycket lyckades du ta ut i kontanter innan utmätningen ?Tog ut alla pengar jag hade över i kontanter varje lön jag fick in 2 månader innan tog jag ut i kontanter och sparade så mycket som möjligt utöver hyra internet osv. Kanske är smart och lägga så mycket du kan på små krediter med hög ränta. Men jag hade inge sånt när jag fick utmätning. Var skatteskuld.
Tack för svaret.Lyckades ta ut 20000 i månaden då jag jobbade mkt övertid så hade kanske 30000 när löneutmätning började och det hjälpte mig att leva lite normalare liv under tiden. Men i efterhand så vet jag inte om det var värt det då skulden var på 98000. Och det hade gett 3 månader mindre utmätning. Men skulle jag haft på flera hundra tusen så hade jag definitivt gjort det.
Har inte fått något svar ännu. Har bara gått 8 veckor sedan jag skickade in den.Fick du avslag på skuldsaneringen Ny2018?
Hur jag lyckades komma upp i det beloppet kontant ? Har en grundlön på 37000 jobbade lite övertid och tog mig fan på att det var färdigspelat. Kan ta ut 15000kr/ vecka så tog ut 15000 direkt lönen kom levde på mitt mastercard till kanske 10 dagar innan lön sen tog jag ut resterande.Får man vara fräck och fråga hur du lyckades komma upp i det beloppet? Och hur mycket du kan plocka ut nu för att lägga i madrassen?
Tack för svar, menade mer hur du kom upp i så stora skulder. Hoppas du kan njuta lite av sommaren ändåHur jag lyckades komma upp i det beloppet kontant ? Har en grundlön på 37000 jobbade lite övertid och tog mig fan på att det var färdigspelat. Kan ta ut 15000kr/ vecka så tog ut 15000 direkt lönen kom levde på mitt mastercard till kanske 10 dagar innan lön sen tog jag ut resterande.