Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips...Förhandla priset på ditt bredband!!!

Har varit kund hos Comhem i många år,telefoni och bredband.När man man binder avtal med Comhem på ett år då sänker dem pris på bredbandet men cirka 40% under den tiden.Bredband 150 hos dem kostar ordinarie pris 429 kr,binder man avtal på ett år pröjsar man cirka 250 kr.Ringde upp dem och påpekade att en kompis till mig betalade förra året som en ny kund hos dem 179 kr och ville ha samma pris.Fick förklaringen att dem kan erbjuda sådant pris bara till nya kunder.Ok sa jag,då vill jag säga upp både telefoni och bredbandet hos er.Vi ses om ett par år igen då återkommer jag som en ny kund.Fick svar,kan du vänta lite stund måste tala med min chef om du kan få detta pris.Orkar inte vänta,ring upp mig om ni har någonting att erbjuda...Efter en stund ringer telefon,du....jag har snackat med min chef...eftersom du är trogen kund hos os i många år vi kan erbjuda dig ett pris på 99 kr i månaden i ett år.Jag trodde att jag hörde fel....99 eller 199 kr undrade jag?! 99 kr fick svar!!!Ok,skicka en bekräftelse via mail. Lade på luren och tänkte,det här är för bra för att vara sant. Mailet kom,99 kr per månad till augusti nästa år.Så det är upp till er.Lycka till!

Såhär fungerar det på i stort sett alla telecom-bolag. Finns en avdelning som heter Savedesk inom de flesta bolag, som bara jobbar med att ”rädda” kunder.

Så om ni ringer och vill avsluta er tjänst på ett trovärdigt sätt och har is i magen i samtalet, så kommer de att koppla er till denna avdelning. Deras jobb är att rädda kvar er med så litet medel (erbjudande) som möjligt.

Inte på Telia iaf, då jag idag ville ha fri mobilsurf för under 400 kr/månan eller så får en annan operatör ta över mitt nr. Dom va benhårda och ville inte sänka sitt som kostar 589 kr. Så nu blire Chili för 399 kr. Och Telia får ca 2000 kr / mån av mig annars, men från å med nu 0 kr.

Jag har erfarenhet av att jobba på uppsägningsavdelning inom telekom. Behöver ni råd eller tips så hjälper jag gärna till.
Mvh

vet du om det tas en ny upplysning om man byter abonnemang, alltså från ett dyrare till ett billigare hos samma operatör?
Bra fråga! Nej det görs ingen uc upplysning när man byter abonnemang, så länge man inte gör ett köp dvs med en ny telefon eller ett tilläggsabonnemang etc. Är du osäker så skulle jag rekommendera att ringa din operatör och dubbelkolla. Vad har du för operatör?

Bra fråga! Nej det görs ingen uc upplysning när man byter abonnemang, så länge man inte gör ett köp dvs med en ny telefon eller ett tilläggsabonnemang etc. Är du osäker så skulle jag rekommendera att ringa din operatör och dubbelkolla. Vad har du för operatör?

Tack för svar, jag har Telia :)

Okej! Ring in och kika vad du kan få för pris. Kom ihåg att oftast kan du få lite billigare än det första som erbjuds iom att personen du pratar med ofta får högre provision ju mer abonnemanget kostar.

Okej! Ring in och kika vad du kan få för pris. Kom ihåg att oftast kan du få lite billigare än det första som erbjuds iom att personen du pratar med ofta får högre provision ju mer abonnemanget kostar.

Japp och jämnför med andra operatörer. Tar man upp Hallon som exempel så blir de ofta tvungna att pressa priset till det lägsta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp