- Meddelanden
- 591
- Mottagna reaktioner
- 309
- Poäng
- 447
Har varit kund hos Comhem i många år,telefoni och bredband.När man man binder avtal med Comhem på ett år då sänker dem pris på bredbandet men cirka 40% under den tiden.Bredband 150 hos dem kostar ordinarie pris 429 kr,binder man avtal på ett år pröjsar man cirka 250 kr.Ringde upp dem och påpekade att en kompis till mig betalade förra året som en ny kund hos dem 179 kr och ville ha samma pris.Fick förklaringen att dem kan erbjuda sådant pris bara till nya kunder.Ok sa jag,då vill jag säga upp både telefoni och bredbandet hos er.Vi ses om ett par år igen då återkommer jag som en ny kund.Fick svar,kan du vänta lite stund måste tala med min chef om du kan få detta pris.Orkar inte vänta,ring upp mig om ni har någonting att erbjuda...Efter en stund ringer telefon,du....jag har snackat med min chef...eftersom du är trogen kund hos os i många år vi kan erbjuda dig ett pris på 99 kr i månaden i ett år.Jag trodde att jag hörde fel....99 eller 199 kr undrade jag?! 99 kr fick svar!!!Ok,skicka en bekräftelse via mail. Lade på luren och tänkte,det här är för bra för att vara sant. Mailet kom,99 kr per månad till augusti nästa år.Så det är upp till er.Lycka till!