Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips för att tjäna extra pengar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Testat, Tog ut 5 dollar efter lite meck med alla surveys. tog några timmar.
Finns säkert potential i detta, men beror mycket på ifall dom letar efter din profil i en survey.

Kan däremot säga att jag är EXTREMT tveksam till att du tjänar några större pengar i detta.
Några 5000kr blir det säkerligen inte... (Ifall du inte sitter hela dagar med detta hela månaden, Möjligtvis om du sitter med att spela massa mobilspel som dom vill att du ska spela...)

Ja, man måste sitta några timmar per dag och göra surveys. Sedan också ladda ner spel och spela och annat som de har. Men det är som du säger att man måste ha en profil som ska matcha de olika surveys. Under helger är det dåligt med undersökningar men på veckodagarna så finns det massor.
Sedan har de också olika tävlingar etc.

Själv kör jag OpinionAPP… blir inte många kronor men många bäckar små ^^

Har också kört OpinionApp. Blev nog lite om året, men ganska drygt och jobbigt. Kom ihåg att skatteverket kan be om skatt på en sådan inkomst.

För att uppdatera lite, då jag testat runt en hel del med denna sidan.
Att snitta kanske runt 30-40kr går varje dag går utan problem.

Så detta är säkert en bra lösning för människor som är helt pank efter att ha betalat alla räkningar och tex behöver mat pengar kan jag tänka mig.

Bumpar denna tråd lite då jag precis snubblat på denna sida. Kan varmt rekommendera, speciellt om ni är nya medlemmar då det finns många enkla tasks att slutföra för lite extra pengar. Kan lätt dra in 4-500 kr första dagarna om man ligger i lite. Vill ni bli medlemmar får ni gärna denna länk så får vi båda en bonus. Skriv om ni har några frågor eller behöver hjälp på traven, denna sida har hjälpt att få månaden att gå ihop.

Någon som provat denna sida mer än TS?
Jag har testat massa olika appar och sidor men hoppat av helt då det tar så väldigt mkt tid för väldigt lite pengar, så jag vägde tid mot pengar och satsar mer nu på mina extrajobb. Ibland har jag börjat på undersökningar och efter några frågor så får man besked om att Tack men du är tyvärr inte rätt person för den undersökningen. Så har jag kastat bort tid i onödan.
Men jag vet att det är ganska många som har detta som bisyssla och är envetna och lägger ner några timmar varje dag. Så har man mkt ledig tid så är det ändå bra för de som gillar undersökningar. Många bäckar små!

Här har ni något som man kan tjäna på utan att lägga ner en massa tid, du behöver kanske lägga någon minut om dagen och allt är auto. Du delar endast din bandbredd på bredbandet vilket inte är några konstigheter alls. Man kan tjäna upp till en tusenlapp i månaden och ju fler enheter du har ju bättre. Du kan även installera det på jobbet om det är så hehe.

Här har ni något som man kan tjäna på utan att lägga ner en massa tid, du behöver kanske lägga någon minut om dagen och allt är auto. Du delar endast din bandbredd på bredbandet vilket inte är några konstigheter alls. Man kan tjäna upp till en tusenlapp i månaden och ju fler enheter du har ju bättre. Du kan även installera det på jobbet om det är så hehe.

Är du själv användare? Har du fått pengar eller bara presentkort?

Är du själv användare? Har du fått pengar eller bara presentkort?
Jag är själv användare, du kan ta ut det till PayPal eller välja Amazon presentkort. Minsta uttag är 25kr till PayPal. Du tjänar 3kr per GB och oftas har du obegränsad på bredband så du kan låta det gå hela dagarna. En nära vän tipsade mig om detta då han kör detta på jobb datorn osv också och får in 1500-2500 extra varje månad.

Jag är själv användare, du kan ta ut det till PayPal eller välja Amazon presentkort. Minsta uttag är 25kr till PayPal. Du tjänar 3kr per GB och oftas har du obegränsad på bredband så du kan låta det gå hela dagarna. En nära vän tipsade mig om detta då han kör detta på jobb datorn osv också och får in 1500-2500 extra varje månad.
Måste säga att det låter intressant. Om det verkligen stämmer. Jag är lite pessimistisk av mig när det kommer till såna saker. Och när det låter för bra för att vara sant så är det oftast. Men vi har 4 abonnemang i familjen med obegränsad med gb och vi använder väldigt lite på 3 av dem.
Ska ta en titt framöver.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp