Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips för att tjäna extra pengar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag lägger ner ca 3h varje dag. Man kan även ladda ner appar och få poäng. Jag gör oftast undersökningar som ger mest poäng. Finns undersökningar som ger 300-500kr.
Låter helt sjukt med 300kr för en undersökning. Vad är haken? Säljer man sin själ till djävulen?

Låter helt sjukt med 300kr för en undersökning. Vad är haken? Säljer man sin själ till djävulen?

Haha alltså man svarar random på undersökningar och vissa kan vara 1 min och andra kan vara 30 min. De som tar längst tid ger mest pengar så klart.

Du säljer i princip alla dina personuppgifter, IP adress, tillgång till din telefon etc.. så ja.. nästan som djävulen.
Chilla. De följer GDPR precis som det också står i villkoren. Ingen kommer åt din telefon på det sättet som du beskriver det. Du får välja varje gång du påbörjar en undersökning eller laddar ner en app om du samtycker till spårning precis som när du laddar ner ex Facebook eller något spel på telefonen. Du behöver inte göra det. Ingen tvingar dig. :)

Tvivlar starkt på att man kan få 300kr på en enda undersökning. Låter mer som $1 per 20min när jag googlar.

”Members who spend time on the platform have said that they’ve been able to earn a few dollars every day. They’re pleased with the earning potential of this app and some have received payouts of over $100.

You can also earn on Freecash by referring others to the site. Your referral will instantly get 100 coins when they join using your referral code. Also, you will get 5% of what they earn on the site.

Tvivlar starkt på att man kan få 300kr på en enda undersökning. Låter mer som $1 per 20min när jag googlar.

”Members who spend time on the platform have said that they’ve been able to earn a few dollars every day. They’re pleased with the earning potential of this app and some have received payouts of over $100.

You can also earn on Freecash by referring others to the site. Your referral will instantly get 100 coins when they join using your referral code. Also, you will get 5% of what they earn on the site

Ja, jag har tjänat allt från 1$ per undersökning till 50$. Som sagt sitter man och kollar sidan lite då och då under dagen så kan man hitta undersökningar som ger mycket poäng.
jag gör bara de och laddar ner även appar. Jag gillar sidan iaf och får ihop ganska mycket varje månad.

Altså Hur ska man göra om man har en piss lön och skulder och sen ska mån typ överleva på typ ingetin

Någon som provat denna sida mer än TS?

Någon som provat denna sida mer än TS?
Testat, Tog ut 5 dollar efter lite meck med alla surveys. tog några timmar.
Finns säkert potential i detta, men beror mycket på ifall dom letar efter din profil i en survey.

Kan däremot säga att jag är EXTREMT tveksam till att du tjänar några större pengar i detta.
Några 5000kr blir det säkerligen inte... (Ifall du inte sitter hela dagar med detta hela månaden, Möjligtvis om du sitter med att spela massa mobilspel som dom vill att du ska spela...)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp