Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips för ökad inkomst för att bli beviljad lån

Vad är skillnaden på att ha det som enskild firma och få ev överskott där vs att ha överskott av tjänst bara?
Fokusera på inlägg där du kan bidra Lasseman. Släpp myndighetspersonen nu och så tar vi helg <3

Jag tar inte helg. Precis börjat ett pass.

@Lasseman :facejoy:

@anniz Altså själv förstog jag det hela som att "öka din inkomst så får du enklare lån". Men det är väl självklart. Starta firma,byta jobb o få högre lön osv whatever de nu är för o öka inkomsten så klart man lättare får lån då.

@Lasseman :facejoy:

@anniz Altså själv förstog jag det hela som att "öka din inkomst så får du enklare lån". Men det är väl självklart. Starta firma,byta jobb o få högre lön osv whatever de nu är för o öka inkomsten så klart man lättare får lån då.

Ja blir ju ett trevligare klimat om man bidrar. Flera som börjar tröttna på Lassemans myndighetstugg. Här är ju hen privat och så tråkig hoppas jag inte hen är privat <3

Ja blir ju ett trevligare klimat om man bidrar. Flera som börjar tröttna på Lassemans myndighetstugg. Här är ju hen privat och så tråkig hoppas jag inte hen är privat <3
:facejoy:??
Jiddra inte med Lasse.

Måste tillägga att jag fortfarande inte förstår syftet med inlägget. Är något självklart att om man ökar inkomsten så ökar ens chanser för lån. Eller mena du o sälja in ditt "företag"? Undrar isåfall om dehär är nån spam.

:facejoy:??
Jiddra inte med Lasse.

Måste tillägga att jag fortfarande inte förstår syftet med inlägget. Är något självklart att om man ökar inkomsten så ökar ens chanser för lån. Eller mena du o sälja in ditt "företag"? Undrar isåfall om dehär är nån spam.
Tydligen är det registrera en enskild firma som ska göra susen. Varför bara inte ta lön fick vi inte veta pga jag jobbar på myndighet eller något.
Det brukar inte helt sällan vara en riskhöjande sak att regga enskild firma skulle jag säga.

Tydligen är det registrera en enskild firma som ska göra susen. Varför bara inte ta lön fick vi inte veta pga jag jobbar på myndighet eller något.
Det brukar inte helt sällan vara en riskhöjande sak att regga enskild firma skulle jag säga.
Jobbar du än Lasseman? <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp