J
Jan Olov Johansson
Gäst
Poäng: 0
Kan vara så hoppas på en höjningTror inte inkomsten är så viktig, 420 är ju bra. Det handlar nog mer om att du ska ha gjort ett visst antal betalningar till dom.
Kan vara så hoppas på en höjningTror inte inkomsten är så viktig, 420 är ju bra. Det handlar nog mer om att du ska ha gjort ett visst antal betalningar till dom.
Tänkte också på det,
Om jag betalar 1500 i månaden - på en kredit jag nyttjat 30.000 på (credway) hur mycket kommer jag kunna ta ut imorgon av Credway igen tror ni?
Löpande kontokredit med flexibel återbetalning. Lägsta månadsbelopp: 1 500 kr (amortering inkl. ränta). Årsavgift: 0 kr. Aviavgift: 0 kr. Uppläggningsavgift: 0 kr. Årsränta: 26% f.n. (2,17% per månad). Prisexempel: Vid utnyttjad kredit på 15 000 kr i 12 månader. Totalt att återbetala 17 195 kr (1 433 kr per månad). Effektiv årsränta: 29,33%. Se detaljerad återbetalningsplan.
Försökte höja min easycredit från 10k till 20k och hör till min förvåning när en bisnode togs!.blev flyförbannad men sen orkade jag inte bry mig
@Terry_Simel 19:04
Nej. Vi använder oss enbart av Creditsafe för att göra kreditupplysningar, det är en anonym kreditupplysning som inte påverkar din kreditvärdighet. Ingen kommer kunna se att du ansökt om detta lån då det inte tas någon UC.
Chatta med dom och be dom ta bort upplysningen.Borde fan anmäla dom