Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Tips att få ut pengar med klarnakortet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Läste att det fortfarande fungerar att använda på pressbyrån och köpa Paygoo (som dock inte verkar finnas länge).
Då borde det väl funka lika bra att köpa paysafe på pressbyrån?

Någon som vet om det funkar att betala med klarnakortet i Coop? Var väl deras kort från början så borde väl gå?
Isf kan man ju köpa både presentkort i förbutiken och även paysafe?

Paysafe till bankkonto går ju att få ut på några minuter.

I vissa kiosker går det inte pga aKlarna tror det är spel, ej testat i Coops förbutik

Handlat flera gånger med Klarnakortet på Coop utan problem; dock ej presentkort.

Hej!

Eftersom billender, rocker och prepaid Mastercard inte längre går att använda för att ta ut pengar från sitt Klarnakort så har jag sökt efter ett tillvägagångssätt - och funnit det! Jag har plockat ut 50,000kr

Jag vill inte skriva ut det direkt i tråden då jag inte vill att klarna ska blocka denna möjlighet för andra.

Om du är i behov och vill ha tips så kan ni skicka ett meddelande så berättar jag mer.

Jag har ingen som helst vinning i detta jag vill bara hjälpa andra som är i samma sits.

hojta till!
pma mig

Hej!

Eftersom billender, rocker och prepaid Mastercard inte längre går att använda för att ta ut pengar från sitt Klarnakort så har jag sökt efter ett tillvägagångssätt - och funnit det! Jag har plockat ut 50,000kr

Jag vill inte skriva ut det direkt i tråden då jag inte vill att klarna ska blocka denna möjlighet för andra.

Om du är i behov och vill ha tips så kan ni skicka ett meddelande så berättar jag mer.

Jag har ingen som helst vinning i detta jag vill bara hjälpa andra som är i samma sits.

hojta till!
pma mig

Någon som lyckats med ovanstående efter att ha kontaktat trådskaparen?

Nej, jag försöker... men jag har skrivit till alla i tråden privat, inte fått svar av någon. Hade VERKLIGEN uppskattat ett pm till mig om någon vet.
Jag meddelar dig direkt när jag fått svar Nicke.
Är de nån som vet hur man gör än

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp