Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips angående spelberoende

Tack för detta inlägg! Jag är mitt i en process där jag inser att jag har stora problem men vägrar acceptera läget fullt ut. Det är en enorm skam när det gäller att ha tappat kontrollen över spel. Trots att jag tidigare berättat för min sambo att jag tappat kontrollen över spel så kan jag inte berätta att jag tappat det igen några år senare. Jag fattar att jag måste men jag fixar inte just nu. Jag har berättat för en vän och försöker få till att hen håller koll. Har varit helt ärlig där. Hur knäppt det än låter så hade det känts lättare att erkänna ett alkohol eller drogmissbruk. Jag försöker hemlighålla allt vilket vilket fungerar då jag har mindre än 100' i skulder och har väldigt lite omkostnader i övrigt. Är helt skuldfri inom 2 år om jag stoppar i tid. Vet att detta handlar om ångest så försöker hantera grundorsaken och bryta det destruktiva beteendet.
Jag tycker att du ska prova en digital självhjälpsgrupp för spelberoende. Där finns personer som är i samma situation som dig själv och det kommer göra att du inte känner dig lika ensam och skamsen i dina tankar samt få dig att ha en möjlighet att stämma av läget på veckobasis. PM:a mig om du vill veta mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp