Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tio miljoner inkassokrav 2024..

I bakgrunden händer saker som politiker måste tysta ned. Jag tror att flera barnfamiljer idag hamnar hos kronan än på 90-talet men sedan är vi flera kottar i det här landet också.
Tror absolut att inflationen stryper folk långsamt sen tar det tid såklart innan man kan realisera ett större negativt resultat.

I bakgrunden händer saker som politiker måste tysta ned. Jag tror att flera barnfamiljer idag hamnar hos kronan än på 90-talet men sedan är vi flera kottar i det här landet också.
Tror absolut att inflationen stryper folk långsamt sen tar det tid såklart innan man kan realisera ett större negativt resultat.
Vad är det som tystas ner menar du? Och hur sker det?

Dom gick precis ut att vi kan nå 10 miljoner inkassokrav för 2024 som det visas i denna tråd. Det är transparent, motsatsen till att tysta ned något.

Det heter dölja riktig arbetslöshetsstatistik, åtgärdprogram bla blabla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp