Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tingsrätten, jag kämpar på

Hej på er! Jag kämpar på med mitt men har en fråga.
Som ni vet tog jag lån i min mans namn och detta är under polisutredning med mera. Det finns lite mer "skumma" smsbolag som mejlar och hotar hit och dit. Se ansöker om betalaningsföreläggande om de skulder jag tagit i min mans namn och ett hotar med tingsrätten, jag har förklarar att jag inte varken kan diskutera eller göra några överenskommelser om lån jag tagit i min mans namn då polisutredning med mera är på g. Men ett företag lyssnar inte, de säger att mitt namn kommer hamna i tidningarna med mitt personnummer när de lämnat in till tingsrätten??! Stämmer de?
Jag får inte diskutera lånen jag tagit i min mans namn innan tingsrätten enligt råd. Jag får heller inte göra några överenskommelser,
Vad ska ja göra? Jag vill inte hamna i tidningen? :(

Vad är det för äckelbolag som håller på sådär? Oroa dig inte, du kommer inte hamna i tidningen.

Vissa sms bolag e hemska....dom gör allt för o jävlas o få tillbaka sina pengar känns de som. Får man fråga vilka sms bolag som håller på så??:/ ja jag me haft endel otur me endel sms bolag :(

Oroa dig inte. Det är endast tomma hot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp