Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tingsrätt, kommer jag inte så meddelas tredskodom stämmer det?

Jag ska upp i tingsrätt snart på förhandling och kommer jag inte så meddelas tredskodom stämmer det? Och skulden ska betalas direkt till dom då eller? Eller gå den tillbaka till kronofogden igen eller vad händer? Och hur lång tid få man på sig att betala?

Jag ska upp i tingsrätt snart på förhandling och kommer jag inte så meddelas tredskodom stämmer det? Och skulden ska betalas direkt till dom då eller? Eller gå den tillbaka till kronofogden igen eller vad händer? Och hur lång tid få man på sig att betala?

Inkommer du inte med varför du bestridit betalningsföreläggandet, då blir det tredskodom. Förmodar att det är det det handlar om. Vilket bolag gäller det?

Inkommer du inte med varför du bestridit betalningsföreläggandet, då blir det tredskodom. Förmodar att det är det det handlar om. Vilket bolag gäller det?
Jo bestridit har jag gjort och nu ska det vara förhandling undrar vad som händer om jag inte dyker upp där på tingshuset.

När det gäller den här typen av mål så behöver man inte dyka upp hos tingsrätten. Du kommer att få ett brev hem där du får chansen att yttra dig. Förklara varför du bestridit ärendet. Vill du inte att målet kommer upp hos tingsrätten får du väl kontakta bolaget det gäller.

När det gäller den här typen av mål så behöver man inte dyka upp hos tingsrätten. Du kommer att få ett brev hem där du får chansen att yttra dig. Förklara varför du bestridit ärendet. Vill du inte att målet kommer upp hos tingsrätten får du väl kontakta bolaget det gäller.
Tack för dina svar.
Men jag har fått tid för förhandling i veckan och målsökande har fått ett ja att vara med genom telefon men jag fick inte detta. Men du menar kommer inte jag så händer ingenting? för jag har bestridit ärende hos fogden och svarat varför jag bestridit detta till tingsrätt därför det nu ska blir förhandling i tingsrätten. Men är det inte böter att inte komma till en förhandling?

Klmmer du inte till tingsrätten så lär det bli tredskodom, det registreras som en anmärkning. Du ska betala till sökande.

Klmmer du inte till tingsrätten så lär det bli tredskodom, det registreras som en anmärkning. Du ska betala till sökande.
Hej Lasseman
Vad händer om jag inte betala till sökande? Gå det tillbaka till kronofogden eller vad händer?

Om sökande känner för det så kommer dom ansöka om verkställighet av domen, det är dom som avgör om och när

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp