Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillfällig betalningsplan?

Ikano 2* 6 månaders perioder med amorteringsfritt. En full betalning mellan perioderna. För min del var det i samband när man kunde få amorteringsfritt med bolånen också.

sen endast inkasso för min del.

Sileo, ställer alltid upp om man har haft det tufft med att tex halvera månadskostnad. Även fått räntefritt

Gothia, skjuta upp en månads betalning mot att betala dubbelt kommande. Även fått räntefritt
Hur gjorde du då, ringde/maila du?
Hur gick det till? Fick du förklara din situation osv för Ikano... Allt som kan vara till hjälp, nämligen tänkt höra av mig till dem oxå

Hur gjorde du då, ringde/maila du?
Hur gick det till? Fick du förklara din situation osv för Ikano... Allt som kan vara till hjälp, nämligen tänkt höra av mig till dem oxå
Ringde, går inte att maila dit va?

Jag frågade om vi kunde få amorteringsfritt iom mkt sjukfrånvaro och ohållbart mkt vab iom Corona. Sa bara som det var att lönen hade påverkats en hel del iom covid. Var inga frågor ang det. Men det här var samma veva som bankerna hade gett möjlighet till amorteringfritt för människor med bolån. Har inte uppfattat som jag skev i tidigare inlägg att det är möjligt efter det men jag har ju heller inte testat :)

Tycker du ska ringa, ikano är väldigt tillmötesgående :)

Ringde, går inte att maila dit va?

Jag frågade om vi kunde få amorteringsfritt iom mkt sjukfrånvaro och ohållbart mkt vab iom Corona. Sa bara som det var att lönen hade påverkats en hel del iom covid. Var inga frågor ang det. Men det här var samma veva som bankerna hade gett möjlighet till amorteringfritt för människor med bolån. Har inte uppfattat som jag skev i tidigare inlägg att det är möjligt efter det men jag har ju heller inte testat :)

Tycker du ska ringa, ikano är väldigt tillmötesgående :)
Följde dit råd! Dem var otroligt tillmötesgående. Min amortering sjönk från 2500kr till 140kr i 6 månader. Inga konstigheter alls. Sa bara att jag hade bytt jobb och lönen sjunkit lite.

Fick intrycket oxå av att detta har inget med Corona att göra? Typ mest att har man de lite kärvt är de inga konstigheter att ringa så försöker dem ordna något. Kanske värt att försöka om ett år igen.

Detta plus skattejämkning för 2022 kommer ge mig god marginal att betala av massa skit. Tack så mycket!

Följde dit råd! Dem var otroligt tillmötesgående. Min amortering sjönk från 2500kr till 140kr i 6 månader. Inga konstigheter alls. Sa bara att jag hade bytt jobb och lönen sjunkit lite.

Fick intrycket oxå av att detta har inget med Corona att göra? Typ mest att har man de lite kärvt är de inga konstigheter att ringa så försöker dem ordna något. Kanske värt att försöka om ett år igen.

Detta plus skattejämkning för 2022 kommer ge mig god marginal att betala av massa skit. Tack så mycket!
Va roligt och vilken lättnad!!! Grattis!!
Dom kan säkert va tillmötesgående utan en pandemi, men nu rusar den ju igen med massa restriktioner så är väl verkligen läge att trycka på den till alla låneaktörer

Fan vad kul läsning. Underbart när det går bra för andra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp