Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillfällig betalningsplan?

Hej!

Jag fick nyss möjlighet att betala 4-6 månader lite billigare då jag har haft det tufft ekonomiskt på mitt lån hos remember.
Tanken slog mig att det kanske finns fler ställen som sänker räntan under några månader för att göra situationen mer hållbar.

Någon som har några erfarenheter gällande detta? Skriv gärna ifall ni har och vilken bank det var! :)

Santander gav mig amoteringsfritt på deras kort ! Så istället för 900 kr , betalde jag 160 kr tror jag det var

Santander gav mig amoteringsfritt på deras kort ! Så istället för 900 kr , betalde jag 160 kr tror jag det var
Damn det var riktigt schysst :)
Jag fick 2200kr istället för 3000kr, tycket det är riktigt bra. Speciellt ifall man kanske kan lyckas med ett par till. Kan man ju släcka en hel del smålån.

Senast ändrad:
Hej!

Jag fick nyss möjlighet att betala 4-6 månader lite billigare då jag har haft det tufft ekonomiskt på mitt lån hos remember.
Tanken slog mig att det kanske finns fler ställen som sänker räntan under några månader för att göra situationen mer hållbar.

Någon som har några erfarenheter gällande detta? Skriv gärna ifall ni har och vilken bank det var! :)
Att prata direkt med banker kan ge resultat. Fick Ferratum att ge fan i o skicka det till inkasso efter uppsägning. Istället fick jag räntefritt avbetalning direkt hos dom istället efter lite beklagande.

Ikano 2* 6 månaders perioder med amorteringsfritt. En full betalning mellan perioderna. För min del var det i samband när man kunde få amorteringsfritt med bolånen också.

sen endast inkasso för min del.

Sileo, ställer alltid upp om man har haft det tufft med att tex halvera månadskostnad. Även fått räntefritt

Gothia, skjuta upp en månads betalning mot att betala dubbelt kommande. Även fått räntefritt

Men snälla hjälp mig att få till detta. Skickade du ett mejl? Drog en snyfthistoria? Skulle verkligen vilja få igenom detta hos dem. Har försökt tidigare men dem vägrar blankt.

Men snälla hjälp mig att få till detta. Skickade du ett mejl? Drog en snyfthistoria? Skulle verkligen vilja få igenom detta hos dem. Har försökt tidigare men dem vägrar blankt.

drog igång ett Mail bomande med snyft om precis allt som förloras, och skulle de ändå skicka så bad ja de att acceptera som Max 1000-1500 i månaden av inkasso. Annars troligtvis åker skiten till fogden och ni går miste om allt. Lr så är vi resonliga och gör en egen där ni garanterat får in varje månad , och troligtvis löses om ett halvår-år

tog några Mail sen kom svaret att de gjorde upp en egen plan för mina 31200kr
1300 ala 24 mån.

drog igång ett Mail bomande med snyft om precis allt som förloras, och skulle de ändå skicka så bad ja de att acceptera som Max 1000-1500 i månaden av inkasso. Annars troligtvis åker skiten till fogden och ni går miste om allt. Lr så är vi resonliga och gör en egen där ni garanterat får in varje månad , och troligtvis löses om ett halvår-år

tog några Mail sen kom svaret att de gjorde upp en egen plan för mina 31200kr
1300 ala 24 mån.
Får man anmärkning om Ferratum går till inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp