Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka till ruta 1 snart

Ja, det är därför jag är så stressad och mår skit just över hela situationen.
Jag vet inte hur jag ska hantera allt det här.
Står du på lånet som anhörig tog eller står han själv på det?
Kan du flytta (kanske hem till någon anhörig) för att få ned hyran?
Om du inte går runt och inte kan få ned utgifter så finns det egentligen ingen annan utväg än att släppa allt till kronofogden. Att försöka låna mer för att betala lån gör bara att processen till kf tar längre tid och att summorna som går dit är högre ( och med högre ränta). Hårt för din anhöriga, men det är en risk man tar när man tar lån åt någon.

Anledningen jag är där igen för jag hinner inte ikapp med betalningen. Jag har ca 200-500kr kvar efter all räkningar. Min vän har flyttat ut så sitter själv med hyra på 8000kr innan fick jag in 2000kr för jag hyrde ut mitt sovrum. Bor i en 2a
Sen delade vi på el och internet men nu ska hen flytta in med sin nya partner.
Och nu när jag ligger back med 2000kr senaste 4 månaderna så får jag inte ihop räkningarna ja vet inte vad jag ska prioritera.

Anledningen jag är där igen för jag hinner inte ikapp med betalningen. Jag har ca 200-500kr kvar efter all räkningar. Min vän har flyttat ut så sitter själv med hyra på 8000kr innan fick jag in 2000kr för jag hyrde ut mitt sovrum. Bor i en 2a
Sen delade vi på el och internet men nu ska hen flytta in med sin nya partner.
Och nu när jag ligger back med 2000kr senaste 4 månaderna så får jag inte ihop räkningarna ja vet inte vad jag ska prioritera.
Kan du flytta då? Nu vet jag ju inte vilken stad du bor i, men en etta med kokvrå är väl betydligt billigare?

Har sökt massor av lägenheter. Tyvärr är det lägenhets brist.

Blir ju inte bättre att chefen skickar hem dig, blir ju karens osv.
Bit ihop och ta tjuren i hornen och jobba så mycket de går, gärna övertid. Betala in extra o släck skuld för skuld.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp