Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Kort uppdatering!
Jag vill bara flika in och säga att hela mitt liv har rasat, de kanske inte märks på de inlägg jag skrivit tidigare. Men som många av er vet har jag kämpat hårt tillsammans med min man och våra två barn som båda två har autismdiagnos.

Vardagen är riktigt tuff och den 10/7 valde min man att lämna jordelivet. :'( <
Utan någon som helst förklaring, tecken eller något så står jag nu här själv med 2 barn och ett raserat liv.

Jag har nyligen SÖKT SANERING. När jag såg att myra åkt på en stroke så kände jag också att nu MÅSTE min hälsa komma först för min barns skull. Ekonomin kommer sen, jag kommer att släppa allt denna månad jag kommer aldrig orka jobba i den mån vi gjort tillsammans nu när jag står ensam.

Jag fårse hur ofta jag är aktiv och i vilken utsträckning.

Ta vara på livet mina vänner, de är så mkt mer värt än pengar <3
Men kära du så hemskt. All styrka och omtanke till er.

Grinar som ett barn till era fina kommentarer! <3 Tack för erat stöd, trodde aldrig de här skulle drabba mig. De här är saker man läser om.
Det jobbigaste är att barnen inte förstår, de tror lixom att han jobbar, eller bara ”inte kommit hem”.. Eftersom de inte kan prata heller frågar dom inte efter honom heller.. allt är bara allmänt skit just nu och som kvinna håller man ihop med fasaden.
Önskar inte min värsta fiende detta, fyfan rent ut sagt. <3

Grinar som ett barn till era fina kommentarer! <3 Tack för erat stöd, trodde aldrig de här skulle drabba mig. De här är saker man läser om.
Det jobbigaste är att barnen inte förstår, de tror lixom att han jobbar, eller bara ”inte kommit hem”.. Eftersom de inte kan prata heller frågar dom inte efter honom heller.. allt är bara allmänt skit just nu och som kvinna håller man ihop med fasaden.
Önskar inte min värsta fiende detta, fyfan rent ut sagt. <3
❤️❤️❤️❤️

Kort uppdatering!
Jag vill bara flika in och säga att hela mitt liv har rasat, de kanske inte märks på de inlägg jag skrivit tidigare. Men som många av er vet har jag kämpat hårt tillsammans med min man och våra två barn som båda två har autismdiagnos.

Utan någon som helst förklaring, tecken eller något så står jag nu här själv med 2 barn och ett raserat liv.

Jag har nyligen SÖKT SANERING. När jag såg att myra åkt på en stroke så kände jag också att nu MÅSTE min hälsa komma först för min barns skull. Ekonomin kommer sen, jag kommer att släppa allt denna månad jag kommer aldrig orka jobba i den mån vi gjort tillsammans nu när jag står ensam.

Stort ❤️till dig fast vi inte känner varandra

Kort uppdatering!

Men ååå så fruktansvärt Många kramar ♥️

Beklagar, så otrolig sorg och helt rätt att inte fokusera på det ekonomiska utan dig och barnen <3:folded:

Beklagar så mycket! Vilken sorg och chock! Kan inte föreställa mig vad du går igenom nu. Har du människor omkring dig som kan stötta? <3

Du har kämpat så hårt, Anam, att det vore omänskligt om de inte beviljade dig skuldsanering under de här förutsättningarna. Jag är säker på att det kommer att gå bra, om du bara tar hand om dig själv och dina barn. Ekonomin tjänar människan, inte tvärt om. Vi är inte några Homo Economicus som trälar för ekonomin. Så, återigen, ta hand om dig själv, och lyft bort alla stressmoment nu. Vet att det finns en nere i Götet som kommer att blänga i riktning av KFM tills dess att du får din sanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp