Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Grattis sis :faceheart:

Å
Kan glädja er med att jag kom in på mitt 5:e val. Så jag har en backup plan om inte val 1 kommer erbjudas! :)
Kan iallafall släppa den värsta stenen! <3
Åhhhh grattis!!
Vad är det för utbildning du sökt i turordning ?

Kul, hoppas att du kommer in på det du helst vill. ❤️

Kul, hoppas att du kommer in på det du helst vill. ❤️
Tack! Jag hoppas, plats 11 nu. Ska svara senast 27/6 på den ja blev antagen på, så har några dagar till att avvakta! Synd bara att det uppdateras per dag och inte i realtid. Haha! Men jag får se, än är det inte kört!! <3

Kan glädja er med att jag kom in på mitt 5:e val. Så jag har en backup plan om inte val 1 kommer erbjudas! :)
Kan iallafall släppa den värsta stenen! <3
Det kommer att bli hur bra som helst. :) Stort grattis! Nu får vi hoppas du kommer in på ditt förstaval.

Tack! Jag hoppas, plats 11 nu. Ska svara senast 27/6 på den ja blev antagen på, så har några dagar till att avvakta! Synd bara att det uppdateras per dag och inte i realtid. Haha! Men jag får se, än är det inte kört!! <3
Hör av dig till skolan (men även yh-antagning för säkerhets skull) men det ska nog inte vara några problem att tacka ja till den du har som alternativ nr 5 för att sedan tacka ja till en annan plats du hellre vill ha om du blir erbjuden en plats där så länge du tackar nej till den ursprungliga .

Hör av dig till skolan (men även yh-antagning för säkerhets skull) men det ska nog inte vara några problem att tacka ja till den du har som alternativ nr 5 för att sedan tacka ja till en annan plats du hellre vill ha om du blir erbjuden en plats där så länge du tackar nej till den ursprungliga .
Jag satt nämligen och funderade på det, om de gick att göra så som du beskriver. För jag tänkte att andra kanske gjort så och de är därför jag fortfarande tickar nedåt i listan. Vakna upp idag till plats 9. Så ytterligare 2 har tackat nej inatt. Men har skrivit påminnelse i kalendern, men ska nog slå en pling på måndag och kolla över om det går att göra som du beskriver, så går jag inte miste om något ifall man glömmer bort! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp