Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Jag gjorde ett medvetet val och sökte upp en Willys här i Götet och hittade grillad kyckling för 49.95. Annars har jag bara tre matbutiker att välja mellan: en ICA Kvantum, ett Hemköp, och en stor Lidl. Jag tycker ICA-ägaren har nog med sportbilar, så jag tycker inte mina pengar ska gå till flera sådana. Hemköp har alltid varit dyra. Och jag kan knappt uttala märkena som Lidl säljer. Så, jag gjorde slag i saken och är glad att jag lade ned mödan. Det var en bit att åka med spårvagnen.

Det var länge sedan jag kunde köpa grillad kyckling för 29 kr (låg på mellan 49 förut) nu som du säger har det gått upp i pris, som allt annat.
senast tidigare under våren hade samma butik erbjudande om 16,95kr/kg marinerad ej grillad kyckling, dock så gällde detta storpack

senast tidigare under våren hade samma butik erbjudande om 16,95kr/kg marinerad ej grillad kyckling, dock så gällde detta storpack
en granne kom över och lämnade ett gäng kycklingar nyligen, han hade fått tag i dom för under 1kr kilot (dock kort datum den gången)

Jag gjorde ett medvetet val och sökte upp en Willys här i Götet och hittade grillad kyckling för 49.95. Annars har jag bara tre matbutiker att välja mellan: en ICA Kvantum, ett Hemköp, och en stor Lidl. Jag tycker ICA-ägaren har nog med sportbilar, så jag tycker inte mina pengar ska gå till flera sådana. Hemköp har alltid varit dyra. Och jag kan knappt uttala märkena som Lidl säljer. Så, jag gjorde slag i saken och är glad att jag lade ned mödan. Det var en bit att åka med spårvagnen.

Jag bojkottar också ICA av samma anledningar, däremot denna veckan hade dom ett kanonerbjudande. Max hamburgardippor (som jag älskar) två för 30:- normalt sätt kostar en typ 30:-

Måste säga att jag älskar Lidl.
Annorlunda och roliga kampanjer, frukt och grönsaker är fräscha och de är billigare totalt sett.

8 dagar kvar.. kan ni fatta, 8 dagar! De är ju ingenting!!! Shit!
Nu har allt autogiro dragits, alla räkningar är betalda + lite till. 11.424 kr kvar på kontot. Lite mer än tänkt men sonen fyller 5 år nu i Maj så ett ordentligt kalas ska han få, med en studsmatta till sommarstugan <3

Kommer göra om lite i skuldboken framöver, över vilka skulder som ska prioriteras m.m. (Igen) tror jag gör om den där jäkla boken i tid och o tid. Men huvudsaken skulderna minskar och skiten betalas. Hoppas på pass övertid i helgen så jag kan få lite bättre lön i maj. Men de är som det är.
7 arbetspass till lite vår semester, och även 8 dagar kvar till incheckningen på loppisskåpet. Får jag inte jobba i helgen ska jag ta tag i förrådet och prissätta ännu mer! :folded:

Måste säga att jag älskar Lidl.
Annorlunda och roliga kampanjer, frukt och grönsaker är fräscha och de är billigare totalt sett.
Håller verkligen med. Lidl är den butik som jag har närmast till, så det blir faktiskt mest inköp där. De har även en app, tror den heter plus. Där man kan få fina erbjudanden

Nu har allt autogiro dragits, alla räkningar är betalda + lite till. 11.424 kr kvar på kontot. Lite mer än tänkt men sonen fyller 5 år nu i Maj så ett ordentligt kalas ska han få, med en studsmatta till sommarstugan <3

Kommer göra om lite i skuldboken framöver, över vilka skulder som ska prioriteras m.m. (Igen) tror jag gör om den där jäkla boken i tid och o tid. Men huvudsaken skulderna minskar och skiten betalas. Hoppas på pass övertid i helgen så jag kan få lite bättre lön i maj. Men de är som det är.
7 arbetspass till lite vår semester, och även 8 dagar kvar till incheckningen på loppisskåpet. Får jag inte jobba i helgen ska jag ta tag i förrådet och prissätta ännu mer! :folded:
Vilken kämpe du är fantastisk glöm inte det. Själv har mitt betyg gått från 3,0 till 0,8 alla krediter utom en är borta och så får jag se om det går att få ett större lån via min bank framöver annars får jag se om det går till hösten. Jag gör vad jag kan att betala av det hela men man måste leva och vet att nästa höst kommer jag få 7000 mer i månaden att röra mig med och då kan jag både spara och amortera mer och det gör att det går lite lättare.
Barnens födelsedag är viktig.

Du är en riktig kämpe o tack för all inspiration ❤️ ibland när det känns som mörkast känns det skönt att titta in här du o @Myra har fått mig att kämpa på. Checkar ut från mitt ordinarie jobb o laddar för extra jobb på mitt andra ställe. Ha en fin helg

På Dag 9 tycker jag att du ska kosta på dig något bra. Det här har du gjort bra.
Själv tänker jag mig en vecka i Grekland under höstlovet. Då ska jag sitta där, en grufflig gubbe på en grekisk stubbe, och visa fingret åt världen. Och äta kleftiko med grekiskt rödvin.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp