Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i härvan, Fast besluten att bli skuldfri på 12 månader.

Jag har mycket mer lån. Men jag tar det lite lugnare.
Jag har egen löneutmätning så att jag betalar totalt 12000 kr i månaden. Denna månaden satsade jag på sparmånad där jag la undan när lönen kom och även spartracker där jag kör spara 5000 kr med småbelopp varje dag av dessa!

Jag har övervägt detta, Inte riktigt rett ut hur det funkar vid dubbel bosättning. Men jag antar att det är som att jämka för vilket annat avdrag som hellst.
Tack för tipset
Jag gjorde det när jag hade dubbel bosättning. Man behöver skicka in underlag förstås, men det ska ju inte vara så svårt.

Intressant "fall". Med de förutsättningarna borde du (med det "kris-mindset som råder här bland många) enkelt kunna lösa det här på några år. Men förstår att det kan vara tuffare än så med en sorts beroende av att spela med finansiella derivat (jag har själv varit extremt shopping-beroende så lägger alls ingen dömande värdering i det). Kommer följa i alla fall och önskar dig all lycka! Det här kirrar du :)

Jag hade öppnat olika konton:
T.ex
Börsen
Buffert
Målsparande

Sen amortera större belopp i månaden. För varje månad får du större sparkonton, lägre lån och lägre månadskostnad.

Sålt av lite gamla Hifi prylar, 10 000 in idag.
Det innebär 40 000 på kontot.
Betalar in skulden för amexkortet på 30 och har en liten buffert på 10 000 kvar tills lön nästa vecka.

Blir att leva billigt denna vecka så kommer jag med denna ”beuffert” kanske ocksp kunna betala inte hela Mastercard skulden när lönen kommer.

Nu kör vi!!

Kan man fråga vad du arbetar som? 54000 netto är rätt svårt om man inte är egen i det här landet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp