Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Till alla i nöd som planerar söka sanering ta inte hjälp från dem här tomtarna!

Hm, undrar om inte detta förfarande med samma ide dök , eller det fanns och diskuterades då strax före min skuldsanering gick i laga kraft för 5 år sedan. Undrar om det är samma tomtar i ny skrud. Jag känner igen allt det där.
Då är du fri snart ?
Hur har de fem åren varit ?

Hm, undrar om inte detta förfarande med samma ide dök , eller det fanns och diskuterades då strax före min skuldsanering gick i laga kraft för 5 år sedan. Undrar om det är samma tomtar i ny skrud. Jag känner igen allt det där.

Jonas Djurstedt som verkar driva bolaget verkar vara väldigt ung, för 5 år sedan skulle jag tänka mig att han gick i Gymnasiet...

Så kul, det var dom som skulle " hjälpa mig" men efter varningar på detta forum valde jag att anmäla både till Kronofogden och sfi.
Tydligen fler än jag som gjort det . Till er som varnade mig säger jag TACK!!

SFI?! Svenska för invandrare, eller?! :D

Då är du fri snart ?
Hur har de fem åren varit ?
Blev fri i somras, 28 maj , blev jag fri. För mig var det lugn period. Skönt att slippa alla kravbrev som hela tiden damp ned i brevlådan. Hade dessutom tur att "nolla", alltså jag behövde inte betala in något. Har en dålig inkomst och på Skusan lägger dom dessutom på en bonus som ska räcka till behövande. Jag fick 800 kronor, som han sa att jag kan ju behöva köpa medicin under dessa 5 år på grund av min ålder. Bara tacka o ta emot. Det gjorde att jag hamnade på "minus" så det fanns inget att ta av.

Blev fri i somras, 28 maj , blev jag fri. För mig var det lugn period. Skönt att slippa alla kravbrev som hela tiden damp ned i brevlådan. Hade dessutom tur att "nolla", alltså jag behövde inte betala in något. Har en dålig inkomst och på Skusan lägger dom dessutom på en bonus som ska räcka till behövande. Jag fick 800 kronor, som han sa att jag kan ju behöva köpa medicin under dessa 5 år på grund av min ålder. Bara tacka o ta emot. Det gjorde att jag hamnade på "minus" så det fanns inget att ta av.
Det måste kännas fantastiskt att vara fri.
Hur har livet varit efter 28:e maj ?

Det måste kännas fantastiskt att vara fri.
Hur har livet varit efter 28:e maj ?
Bara bra. Känns att man har fått kommit ur "buren" och få vara med i allmänhet. Som att bli accepterad att få en simpel faktura hem. Var ju nästan hopplöst innan. Fast Klarna är fortfarande sur på en så där är jag fortfarande "spärrad" när andra accepterat min "frigivning". Egentligen bryr jag mig inte får trots handla med kort hos dom som de accepterar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp