Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillåtet att ta UC vid följande scenario?

Höll på att skriva att du måste källhänvisa men sen såg jag att någon länkade till Aftonbladet. Det är ju en seriös publikation :D
Tror nog att en bättre källa än Aftonbladet krävs:D:D:D
Åja de tillhör ju PK-media... är detta tillräckligt seriös publikation? Du kan läsa vidare i de publikationer som hänvisas längst ner i rapporten.
https://forte.se/app/uploads/2013/03/forskning-i-korthet-spelberoende.pdf
Här finns mera:
https://www.fokusforskning.lu.se/2017/08/29/jaktens-tjusning-nar-spelandet-tar-over/

Jag bryr mig helt ärligt inte vad du länkar för något. Svara istället på bra/dåliga lån lite längre upp
Nu skiter jag i dej och dricker lite dyrt vin och lagar till lite kalvlägg istället, onödigt att lägga mer tid på en dryg typ som du. Ha det så kul framför tangentbordet.

Nu skiter jag i dej och dricker lite dyrt vin och lagar till lite kalvlägg istället, onödigt att lägga mer tid på en dryg typ som du. Ha det så kul framför tangentbordet.

Vad blir det för vin Lize?! Som jag påtalat är jag en gourmé och väldigt glad i viner och diverse andra alkoholhaltiga preparat. I synnerhet till kalv som tillsammans med lamm är det godaste köttet man kan äta!

Vad blir det för vin Lize?! Som jag påtalat är jag en gourmé och väldigt glad i viner och diverse andra alkoholhaltiga preparat. I synnerhet till kalv som tillsammans med lamm är det godaste köttet man kan äta!
Jag dricker bara s k naturviner alternativt riktigt bra franska viner om jag själv får bestämma så jag direktimporterar från Frankrike. Tyvärr kan jag inte dricka rödvin, får extremt ont i huvudet efter 20 min, har verkligen testat allt) så därför passar vita naturviner som kan vara lite grövre bra till kötträtter. Ikväll blir det ett vin från Philippe Bornard på druvan Savagnin. Vinet kommer ifrån Jura. Fördelen med vin utan tillsatser är att man aldrig blir bakfull hur mycket man än dricker. Däremot är jag aldrig kinkig om någon vill bjuda mej på något, jag tar vad som finns utan att ens nämna något. Kalvläggen är införskaffad i Saluhallen och ska först paneras lite lätt i mjöl och stekas därefter får det brässera i ugnen tillsammans med vitt vin, hemgjord hönsbuljong, timjan i ett par timmar och de sista 45 minuterna med fänkål. Under tiden får vi mumsa några småbitar på lite ostar som är gjord på opastöriserad mjölk :) Ha en riktigt fin kväll med din lilla familj @Terry!

Om du har ett renoveringslån på 12% i ränta. Ett lån på 9% som du tog för att ditt barn blev sjukt och du täckte upp dessa kostnader och ett lån på 16% som du tog för att din bil gick sönder, samma bil du behöver till ditt arbete.
Hur kan det då inte vara bra att ta ansvar för sin ekonomi och ta ett samlingslån på säg 150.000 istället med 5% ränta?
Jag förstår mig inte på dig :/
Inte jag heller

Håller med en riktig jobbig energitjuv svullo! Drick lite vin o ha trevligt❤️

Jag vet inte vad som gäller i det fallet, men såhär står det på UC:s hemsida: https://www.uc.se/hjalp--kontakt/kreditupplysning/nar-far-man-bestalla-en-kreditupplysning/ . Antar att om man ska fråga så måste man vara övertydlig med att det endast är möjlighet utifrån de förutsättningarna man skriver och inte att man vill göra ansökan.

Att höra efter om ens möjligheter till ett visst lån kan nog alla gånger ingå i "legitimt skäl"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp