Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Tillägg på smslånelista - Spärra för nya lån

vilka lån har ambrion och jsm capital?

Netlender har egen utlåning. Jag har en avbetalningsplan där, lånet var 3000 från början

Va konstigt, ja kolla deras hemsida nu på internet, och då ser de ju ut som om dom e låneförmedlare åt andra. När jag ansökte hade de eget..,

Va konstigt, ja kolla deras hemsida nu på internet, och då ser de ju ut som om dom e låneförmedlare åt andra. När jag ansökte hade de eget..,

Ja lite skumt, har inte fått något svar än...men dom kan ju ha växlat under tiden?

Mvh/Miklo

Hej,
Listan växer än och är uppe i 75 produkter nu =)

Mvh/Miklo

Funderar på om man skulle sätta upp en enkel webbsida med en databas innehållande alla långivare där man enkelt via ett formulär kunde spärra sig hos samtliga på ett bräde.
På så sätt kan man ju fila ner tröskeln för människor (som mig) som skjuter på morgondagen att spärra sig bara för att åter igen i panik ta ytterligare ett lån.
Tål att tänkas på...

Funderar på om man skulle sätta upp en enkel webbsida med en databas innehållande alla långivare där man enkelt via ett formulär kunde spärra sig hos samtliga på ett bräde.
På så sätt kan man ju fila ner tröskeln för människor (som mig) som skjuter på morgondagen att spärra sig bara för att åter igen i panik ta ytterligare ett lån.
Tål att tänkas på...

Ingen dum ide, tror dock att man måste få företagen ombord på idén, om man inte har det som en enkel massmail funktion. Värt att kolla upp iaf.
Behöver du så har jag kompletta och uppdaterade listor med alla snabblån, företagen bakom och fungerande kontaktuppgifter, ligger över 100talet nu.

Att spärra mig är det bästa jag gjort, jag har försökt låna efter det, när jag varit svag. Men då har det varit stopp, jäkligt skönt.
Alla borde göra det, då slutar det där och då

Mvh

Miklo

Jag skulle kunna programmera ihop en sådan massmail funktion, men då måste jag ha alla email adresser. De som bara har kontakt-formulär får skickas in manuellt, men en länk till rätt sida snabbar upp processen en del. Sen ordnar man en färdig mall på mailet också, copy & paste.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp