Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tid mellan skuld att betala och utmätning

Har du varit inne på din sida och kollat där så du inte har skuldsaldo?
Jag tittat det vart en liten summa, för några dagar det fans inget saldo, dem var jätte snabba ändå
Jag på mig 13 dagar att skickas in blanketten. Tror du kommer att startar löneavdraget redan nu april?

Jag har snart 3 månader. Och klagar inte. Plockar ut 7-8000 i kontanter varje månad.

Jag tittat det vart en liten summa, för några dagar det fans inget saldo, dem var jätte snabba ändå
Jag på mig 13 dagar att skickas in blanketten. Tror du kommer att startar löneavdraget redan nu april?
Är väl typ 26e då så då blir det inget avdrag i april

@Lasseman vad är det som gör att det är så olika tider för olika personer. Beror det på var i landet man bor? Beror det på skuldernas storlek, kommande skuldsaneringsansökningar som inte börjat handläggas, antal skulder som väntar på utslag osv?

@Lasseman vad är det som gör att det är så olika tider för olika personer. Beror det på var i landet man bor? Beror det på skuldernas storlek, kommande skuldsaneringsansökningar som inte börjat handläggas, antal skulder som väntar på utslag osv?
Var i landet skulle jag sägs är det tyngsta.

Något som helt saknar betydelse är skuldsaneringsansökningar. Verkställighetsfolket ser inte ens att dom finns.

Jag har väntat 2.5 månad efter skuld att betala och inte fått något om inkomstredovisning än. Tror att det kan ta ännu längre tid @Lasseman ? Kanske t.om hinner få maj lönen?
Har du fått någon inkomsterredovising nu? Har skuld att betala senaste 1/9 . Jag vet int hur länge det kommer tar innan lönutätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp