- Meddelanden
- 107
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 62
Vad den ungefärliga tiden från att en skuld hamnar hos kronofogden tills löneutmätning börjar?
Inom en månad ungefär.Vad den ungefärliga tiden från att en skuld hamnar hos kronofogden tills löneutmätning börjar?
Nja..min första skuld kom till kfm i januari..fortfarande inget om löneutmätningInom en månad ungefär.
tog det en månad för dig att få löneutmätning? Det var snabbt!Inom en månad ungefär.
Har aldrig haft löneutmätning men från att man har ett utslag och beslut till att den sätter igång tar väl inte så lång tid.tog det en månad för dig att få löneutmätning? Det var snabbt!
Från att man har ett utslag och beslut om löneutmätning tar det inte lång tid nej. Men från att skulden hamnar hos KFM är det ju en betydligt längre process som man ska igenom för dom flesta skulder.Har aldrig haft löneutmätning men från att man har ett utslag och beslut till att den sätter igång tar väl inte så lång tid.
Så det enda man kan säga ganska säkert är att det inte tar en månad!Ja så är det beror väl på flera faktorer också förseningar om man överklagar, arbetsbördan osv det är väl inte samma tid för alla heller kan jag tänka mig i rubriken står det att man har ett utslag redan.