Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tid från inledande till förslag på betalplan

Konstigt får väl avvakta och se vad som händer .
Ja jag antar ju att betalplanen gäller , men eftersom den är 0 spelar det inte mig så stor roll egentligen om den är på 4 år heller 1år avklarat och det har gått så fort , och varit så befriande

Det har gått nu över en månad sen (20/3) jag fick inledande.
Skickade mejl till handläggaren och frågade om hur det går. Fick snabb svar efter 5 minuter att de fortfarande väntar att alla företag jag är skyldig till ska höra av sig.
Vad händer om någon inte hör av sig?

Skickade mejl till handläggaren och frågade om hur det går. Fick snabb svar efter 5 minuter att de fortfarande väntar att alla företag jag är skyldig till ska höra av sig.
De får påminnelse på påminnelse, kan dra ut på tiden rejält tyvärr.

Hej jag fick vänta ca 8 månader innan laga kraft väntan är tuff men det gick väl tillslut

För mej o maken tog från maj till slutet av sept innan beslutet vann laga kraft.

Fick förslag på betalplan igår fredag :)

Dock så saknades 2 skulder på betalplanen.

Fick även kvarskatt att betala från förra året, den är inte heller med.

Står även upprepade gånger att min betalplan ska vara 4år och vara färdigbetald december 2025 vilket blir 3 år med betalningarna sen inledande inräknade.

Grattis! :)

Får jag fråga om hur du lyckades förkorta tiden på din skuldsanering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp