Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tid från delgivande till utslag 3 månader?

Missade att bestrida 10 dagar efter jag tagit emot delgivande. Har nu gått 4 dagar. Finns det en möjlighet att slippa utslag om jag snart betalar? Enligt kfm hemsida är det just nu 3 månader från delgivande till beslut (utslag). Tolkar jag infon rätt?

Utslag blir det på den 11:e dagen efter datumet för delgivning.

När jag pratade med kfm för ca 2 veckor sedan då det som du skriver står 3 månader på deras hemsida så stämde inte detta i verkligheten. Hon jag pratade med att 3 månader är snittet för så många inte skriver under sina delgivningar och dem kan inte få tag i personen. Om man signerar sin delgivning går det snabbare, tog ca 6 för mig från att jag signera delgivning till att jag fick skuld att betala.

När jag pratade med kfm för ca 2 veckor sedan då det som du skriver står 3 månader på deras hemsida så stämde inte detta i verkligheten. Hon jag pratade med att 3 månader är snittet för så många inte skriver under sina delgivningar och dem kan inte få tag i personen. Om man signerar sin delgivning går det snabbare, tog ca 6 för mig från att jag signera delgivning till att jag fick skuld att betala.
Vadå 6-dagar?

Väldigt begränsad chans
Tack för svar! Gäller detta även om det är första gången man för utslag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp