Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Thorn ringa upp?

Hej ni som tagit lån hos thorn har ni fått sms där det står att dem har behandlat ansökan o att man ska ringa upp för o få lånet utbetalt, är det färdigt då vad frågar dem ? Tacksam för alla svar

Frågorna är typ samma som du redan svaret på i ansökan. Framförallt kommer dom vilja sälja på dig nån elektronik, på avbetalning. Kolla ut någonting billigt eller försök att stå emot, det är fan inte helt enkelt...

Ja, det är precis som @nyfiken säger... dom gör allt i sin makt för att prångla på Dig nått elektroniskt i samband med genomgång av din ansökan...
När ja lånade av dom, så att köpa till något, var typ en förutsättning för att få lånet beviljat...

Frågorna är typ samma som du redan svaret på i ansökan. Framförallt kommer dom vilja sälja på dig nån elektronik, på avbetalning. Kolla ut någonting billigt eller försök att stå emot, det är fan inte helt enkelt...
Ja precis så va det :)
Fick ta en surfplatta oxå

Ja, det är precis som @nyfiken säger... dom gör allt i sin makt för att prångla på Dig nått elektroniskt i samband med genomgång av din ansökan...
När ja lånade av dom, så att köpa till något, var typ en förutsättning för att få lånet beviljat...
Dem verkar ha instruktioner att sälja något extra vid nya lån iaf för det insisterade han på o sa att något finns det säkert du behöver

Får man fråga hur mycket du fick samt förutsättningar:)?

Måste ha haft tur... fick inte ens frågan om jag var intresserad att köpa ngt.

Skippa Thorn om du kan! Ruskigt oseriösa ...

När jag för ett par år sedan sökte på 15.000;- där så fick även jag en anmodan om att ringa upp dem.
När jag benhårt förklarat att jag inte var i behov av några dyra hyrprylar så erbjöd den (förmodlingen) svettiga
"försäljaren" mig ett lån på 50.000;) istället! Var riktigt sugen på att dra tillbaka hela ansökan, men dessvärre så var jag i akut behov av dessa 15.000;-. När jag nu i november ringde för att jag ville lösa de sista tusenlapparna så fick jag åter erbjudande om 50.000;- till halva räntan av den jag hade innan. Jag tackade vänligt men bestämt nej, samtigt som höjde det högra långfingret intill luren!:wicked: Inte så moget av en människa på 41 bast, men det kändes skönt i alla fall!!!;););)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp