Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Thorn/Leasy hantering vid utebliven betalning

Att få ta ut det man redan betalat in menade nog den som skrev. Vilket sällan beviljas..

Nu är fan måttet rågat med dessa skojare.

Jag har inte ens fått hem någon påminnelse och jag får mail av dessa att jag inte erlagt min betalning enligt det avtal jag undertecknat har ärendet skickats till Thorn/Leasy inkassoavdelning för inkassering.

Jag har ju för fan inte ens fått en påminnelse.

Vad är detta för jävla skojare?

du skrev innan här att nu ringer de igen.vad hände efter det samtalet.ja dum fråga de fattar inte.

och JA dessa är skojare.inte bar du jag som drabbats.det är flera om man läser andra forum.

gå in på hemsidan intrium cleaner.läs där vad som pågår just nu.vad gäller inkassoverksamhet och lånegivare,man kan kontakta intrium cleaner.och få hjälp hur du kan gå vidare.
abisko jag tycker du skall skicka i väg ett mail.berätta vad dom nu sysslar med.och att du blir terrad på telefon.

inte bara abisko men alla som har problem på nått sätt,inkasso lån eller annat.

Tack

Nina, jag har mailat de hela scenariot för idag slog det slint för mig när jag dessutom fick mail från parasiterna där de hotar mig igen...

Läs skickat mail till mig från Thorn/Leasy

Betr. utebliven betalning gällande kreditärende nr:

Ni har en skuld till Thorn Svenska AB / Leasy.

Då ni inte erlägger betalning enligt det avtal ni undertecknat har ärendet skickats till Thorn / Leasys
inkassoavdelning för inkassering.
Ni har tillställts ett flertal påminnelser gällande er skuld utan att ni betalat eller kommit med något förslag till uppgörelse.
För undvikande av rättsliga åtgärder i ärendet anmodas ni att omgående kontakta oss för en uppgörelse om betalning av er skuld till Thorn / Leasy.
Alternativt kan ni via denna mail adress bekräfta belopp och datum betalning sker till oss.

Thorn Måndag – Torsdag 08:00-20:00
Inkassoavdelningen Fredagar 11:00-18:00
Tel 060 7853245 Lördagar 09:00-16:00

Med vänlig hälsning / Best regards

Marita
Inkassohandläggare L'EASY / D:E:R / THORN / wupti

Vretenvägen 13
SE-171 54 Solna
M 060-7453245
collectionse@leasy.se

Kom ihåg att det som hon refererar till påminnelser är en jävla massa sms där de terroriserar mig med att skicka Thorn/leasy söker dig i ett viktigt ärende, var vänlig ring upp på 060... Har inte fått en enda påminnelse i brevlådan mer än hotbrevet förra veckan där det stod ungefär som i detta mail. Hoppas jag får någon respons av Intrumcleaner för så här kan man inte få hålla på.

Bra gjort! Alla som har problem med nåt lån eller inkasso gör likadant. Gå in på intrumcleaner och läs. Och skicka iväg mejl till dom om era problem, och berätta om hur ni blir behandlade. Kortlån.se är ett annat bolag som borde synas i sömmarna!!

jag håller mina tummar,om du vill återkom berätta lite sen hur det går.och om du fick bra råd och hjälp av intrium.på dom bara.

Min son på elva år får samma sms men vissa tider är understrukna i öppen tiderna skulle tro att det är något konstigt med smset han har ett kontantkort comviq

vad, din son 11 år,från thorn??menar du allvar att din elvaåring får sms från dem.eller skrev du fel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp