Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

TF Bank, jag accepterar inte denna betalningsanmärkning.

Gissa!
Jag fick idag besked från UC att både banken TF bank och UC stryker betalningsanmärkningen gällande misskött kredit med omedelbar verkan!! Jag vann!
Vilken fredag det blev idag! Nu har jag bara 2 ordinarie anmärkningar kvar som försvinner den 27 november om drygt en månad! Otroligt!!
Ibland lönar det sig att strida! Härligt!

Undrar varför de ändrat fr 2 till 3 år. När jag fick misskött kredit hade jag den i 2 år. De kunde exempelvis ändra fr 2 till 1 år och inte till 3.
Är väl olika på missbrukat konto och kredit?
Konto är 2 år och kredit 3

• en betalningsanmärkning gällande misskötta krediter kvarstår i tre år (36 månader)
  • en betalningsanmärkning gällande missbrukade kontokortskrediter i två år (24 månader)
  • en betalningsanmärkning gällande missbrukade bankkonton kvarstår i tre år (36 månader)
Fick både misskött kredit och missbrukat kontokort runt 2014 och om jag inte minns helt fel visades båda i två år men det ändrades nån gång 2016-2017 till tre år för den ena?

Undrar om du har kvar kontaktperson och direktnr till TF bank dit man kan ringa för att förhandla om räntan. Tänkte lösa min skuld på 30.000 men med ränta sjukdom osv är skulden idag på 71000. Tänkte begära ackord men behöver någon annan än kundtjänst att prata med. Kundtjänst lämnar bara standardsvar och viker inte.
Klagomålsansvarig på TF Bank heter Gunilla Lundgren och är en separat kontaktkanal från kundtjänst. Jag använde deras formulär för att framföra att jag tyckte att deras hantering var bristfällig och att jag därmed ansåg att min prick ej var giltig. Varje klagomål diarieförs etc.

Tack för ditt svar!
Får försöka först med kundtjänst men antar att dom säger att de inte går med på ackord. Hoppas jag har fel, men vissa är enkelriktade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp