Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Testa att söka redan nu?

Jah
Nej du har inte fel, har man ett nollat kreditkort och inga lån utöver detta så är det nog riktigt bra för ditt betyg. Men i TS sits är det bäst att avsluta bägge innan januari då han ska ge sig på ett samlingslån på över 350,000kr och han vill dessutom ha en bra ränta.
Inte längesedan hade jag ett lån på ~150,000kr och ett nollat kreditkort på 20,000kr, avslutade denna och mitt betyg sjönk från 4,8% till 3,9%, inga ff hade försvunnits eller dylikt.
Jaha! Då kanske jag borde säga upp min nollade kredit med. Ska söka samlingslån på 500k, synligt 445 på UC.

Syns kreditkortet på 30,000kr på uc? Ifall den gör det gör du bäst i att betala av den och avsluta den. Borde du också göra med den på 15,000kr då kreditkort verkligen tär på ditt uc-betyg även om den är nollad.
Jag hade försökt avsluta båda krediterna och hålla ut till Januari då borde du ganska lätt kunna slå ihop båda lånen till en fin ränta, ditt lån på ikano har också ganska hög ränta.
Ser verkligen inte hur du tjänar något på att försöka låna om Nordax, om du lyckas få ett nytt lån för att lösa den så kommer det vara runt samma ränta om inte värre och vi pratar liksom om ynka 5 månader?
Hej,

Min kredit på 30k är nollade.

Varför skulle jag inte kunna få en bättre ränta än 15 % om jag söker i augusti? Har sett personer här med sämre förutsättningar än mig som får lån med bättre ränta än 15 %.

Hej,

Min kredit på 30k är nollade.

Varför skulle jag inte kunna få en bättre ränta än 15 % om jag söker i augusti? Har sett personer här med sämre förutsättningar än mig som får lån med bättre ränta än 15 %.
För du har en halv miljon kr i blancolån och 2st krediter med 5ff?

För du har en halv miljon kr i blancolån och 2st krediter med 5ff?
Kommer bara ha en kredit som är nollad och blancolån (435k) som är lägre än min årsinkomst när jag söker i augusti. Jag ser inga problem med att få ett lån med lägre ränta än 15 %.

Kommer bara ha en kredit som är nollad och blancolån (435k) som är lägre än min årsinkomst när jag söker i augusti. Jag ser inga problem med att få ett lån med lägre ränta än 15 %.

Du kommer utan problem få under 10%. Jag samla lån på collector 460k till 8%. Med 720k blanco och inkomst 368k. Minns inte ff men runt 4.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp