Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia Finance

såg att min syns nu och mitt betyg sänktes.
Har mobil på avbetalning och fello. Har sammanlagt 330 kr i månaden

Nu syns min med och kreditbetyget sjönk. Har 17K i kredit av 25K

Fick även det ja med som kontokredit på UC, men påverkade inget betyg. Blir väl att bli av med den inom kort. Intressant för det har aldrig varit så förut, blev lika förvånad som er andra i tråden när jag såg att det dök upp som kontokredit helt plötsligt.

Det förklarade varför mitt betyg helt plötsligt ökat, har inte vart in och kollat allting, såg bara att betyget ökade. Då blir det att prioritera denna inom kort.

Jag är väl tvärtemot men jag tycker det är bra att allt syns, minska risken för överskuldsättning
Jag la inte upp det för att någon skulle tro jag var sur över det . Ny här i forumet jag la upp det för jag ville uppmärksamma er bara så ni visste om det tänkte att det kanske gör en förändring på folks UC betyg

Jag betalade fakturan till Telia Finance för 5 dagar sedan, den 23 januari, med kort. Pengarna har dragits, men på sidan står det fortfarande att den inte har betalats. Hur många dagar tar det innan betalningen registreras?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp