Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia Finance till Sergel Inkasso - Konsekvenser

Kommer till Sergel , du kan få betala ca 1000-1500/ mån .. min gick dit och ungefär samma belopp ! Skulle gissa ränta kommer hamna på ca 700 kr mån av dom 1000-1500 ...
Min ränta är 187:-/mån till sergel. Betalar 1300 varje månad på totalt 50k i skuld.

De kunde inte skjuta upp förfallodatum eller hjälpa mig, så det får nog bli att släppa det. :(

De kunde inte skjuta upp förfallodatum eller hjälpa mig, så det får nog bli att släppa det. :(
Din ränta kommer bara vara på runt en 100 lapp , dröjsmålsräntan är bara 8 % ! Väldigt lite har dom !

Oj, det var ju inte så farligt! Då kanske det inte är hela världen att låta det gå till inkasso då. Ingen missbrukad kredit rapporterad eller något?

Sergel är nog ett av dom snällaste bolagen.

Hos Telia eller Sergel? Man kan begära ett anstånd på 30 dagar per 12mån period på Telia. Det kan man själv gå in och göra på Mitt Telia. Sen är det Reskontra man kontaktar s k ekonomi avdelningen om inte det redan gått till Sergel. Då är det Sergel man ringer.

Hos Telia eller Sergel? Man kan begära ett anstånd på 30 dagar per 12mån period på Telia. Det kan man själv gå in och göra på Mitt Telia. Sen är det Reskontra man kontaktar s k ekonomi avdelningen om inte det redan gått till Sergel. Då är det Sergel man ringer.
Tack för svar! Det gick inte i detta fall (hos Telia) då detta var den andra påminnelsen. :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp