- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Jag kommer inte ens in . När jag loggar in står det åtkomst nekad . Jag har 50.000 hos inkasso sergel o betalplan
Det funkar inte via mobilen.
Jag kommer inte ens in . När jag loggar in står det åtkomst nekad . Jag har 50.000 hos inkasso sergel o betalplan
Mycket märkligt. Du kan ju inte ha sämre förutsättningar än mig.
Det stämmer !Har inte @johanc84 ett purfärskt utslag?
Övriga finns det gott om så att det räcker och blir över 
Så kan det varaDär har vi nog förklaringen, jag har inga anmärkningar eller skulder. Eller jag menar givetvis KFM-skulderÖvriga finns det gott om så att det räcker och blir över
![]()
fast ändå konstigt om skulden redan gått till inkasso .. fler som testat ?Kommer till Sergel , du kan få betala ca 1000-1500/ mån .. min gick dit och ungefär samma belopp ! Skulle gissa ränta kommer hamna på ca 700 kr mån av dom 1000-1500 ...Jag funderar nu på att släppa min skuld. Den är idag på 32 250 kr. Har fått en faktura på 3558 kr som ska betalas senast imorgon, annars säga krediten upp.
Vad tror ni jag kan förvänta mig som månadskostnad om jag släpper det?
Oj..Kommer till Sergel , du kan få betala ca 1000-1500/ mån .. min gick dit och ungefär samma belopp ! Skulle gissa ränta kommer hamna på ca 700 kr mån av dom 1000-1500 ...
Ska nog ringa och prata med dom då och se om jag kan få anstånd med betalning till skatten anländer nu i april. Tack för snabbt svar!