Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia Finance till Sergel Inkasso - Konsekvenser

Där har vi nog förklaringen, jag har inga anmärkningar eller skulder. Eller jag menar givetvis KFM-skulder :D Övriga finns det gott om så att det räcker och blir över :D

Där har vi nog förklaringen, jag har inga anmärkningar eller skulder. Eller jag menar givetvis KFM-skulder :D Övriga finns det gott om så att det räcker och blir över :D
Så kan det vara :) fast ändå konstigt om skulden redan gått till inkasso .. fler som testat ?

Jag funderar nu på att släppa min skuld. Den är idag på 32 250 kr. Har fått en faktura på 3558 kr som ska betalas senast imorgon, annars säga krediten upp.
Vad tror ni jag kan förvänta mig som månadskostnad om jag släpper det?

Jag funderar nu på att släppa min skuld. Den är idag på 32 250 kr. Har fått en faktura på 3558 kr som ska betalas senast imorgon, annars säga krediten upp.
Vad tror ni jag kan förvänta mig som månadskostnad om jag släpper det?
Kommer till Sergel , du kan få betala ca 1000-1500/ mån .. min gick dit och ungefär samma belopp ! Skulle gissa ränta kommer hamna på ca 700 kr mån av dom 1000-1500 ...

Kommer till Sergel , du kan få betala ca 1000-1500/ mån .. min gick dit och ungefär samma belopp ! Skulle gissa ränta kommer hamna på ca 700 kr mån av dom 1000-1500 ...
Oj.. :( Ska nog ringa och prata med dom då och se om jag kan få anstånd med betalning till skatten anländer nu i april. Tack för snabbt svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp