Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia Finance till inkasso

Jag kommer behöva släppa Telia Finance till inkasso. Har en släpande avbetalning hos dessa. Någon som erfarenheter av att släppa Telia till inkasso? Visst är det Sergel inkasso? Hur är dessa att göra med? Någon som fått till stånd avbetalningsplan hos dessa och vad betalade ni isf?

Sergel inkasso fick jag.
Hade 50.000, fick avbetalningsplan på 700 i månaden.

Jag med hade 50.000 har 400 permånad nu under Corona och innan 800kr

Ok! Är de svåra att ha att göra med? Läst lite tidigare trådar där det framgick att de var svåra att få tag på samt att det inte gick att ansöka om avbetalning på hemsidan? Kanske är ändrat nu.

De var inte det då för 1 1/2 år sen jag ringde och visst satt i kö 50 minuter typ men sedan fick jag en amorteringsplan .

Inga fler erfarenhet av Sergel? Vill gärna veta vad jag kan förvänta mig av dessa.

Ok! Är de svåra att ha att göra med? Läst lite tidigare trådar där det framgick att de var svåra att få tag på samt att det inte gick att ansöka om avbetalning på hemsidan? Kanske är ändrat nu.

Det går inte att ringa dom men hyfsat kvicka på meddelanden.

Läser man recensioner om Sergel framgår ju dessa som inkassovärldens största banditer...har ingen lust att släppa detta till ett företag som inte svarar i telefon eller på meddelanden...

Bra att ha att göra med enligt mig.
Förr var det svårt att få tag på dem men det har jag inte upplevt hittills detta året. (Har kontakt med dem typ en gång i månaden numera pga telefonabonnemang som går dit löpande).
Har en skuld på ca 47000 kr från Klarna dit och fick beviljat 500 kr/mån utan problem. Dock hög ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp